… V ktorom mladý gej priznáva, že dievča nehľadá. Vulgárnu časť o tesných slipoch ničiacich spermie však ponechal. Telekomunikačný operátor Telekom iba pár týždňov pred Adventom pobúril Slovákov vulgárnou reklamou, ktorá namiesto spájania ľudí povznášajúcimi témami týkajúcich sa posolstva Vianoc
komunikuje spoločnosť rozdeľujúcu progresivistickú LGBT agendu, kde navyše spomína slipy a spermie.
Novú vianočnú reklamu od Telekomu zasiahla obrovská vlna kritiky a pobúrila mnohých Slovákov. Dokonca vznikla petícia, ktorá žiada jej odstránenie. Telekom v rekacii vystrihol jednu z pasáží, ktorá rozdelila našu verejnosť.
Kampaň zobrazuje mladého geja stretávajúceho sa so svojou zmätenou rodinou, ktorá nechápe jeho sexuálnu orientáciu.
„Teta sa pýta, či som sám. Nevie, že dievča nehľadám,“ spieva sa vo verši, ktorý sa v novej verzii reklamy už nenachádza.
Slovákov však pobúrila aj vulgárna pásaž, kde sa spomínajú slipy a spermie a ktorú operátor ponechal: „Mama chce vnúča, dáva lekcie, že tesné slipy ničia spermie.“ Informujú o tom portály Refresher a Interez.
Podľa Telekomu však ide len o obyčajné skrátenie reklamy. „Skrátenie televízneho spotu vychádza z našej mediálnej stratégie, ktorá počas kampane divákom ponúka aj kratšie stopáže spotov. Originálne znenie televízneho spotu je plne k dispozícii na oficiálnom Youtube kanáli Slovak Telekom, alebo na Facebooku Slovak Telekom,“ uviedli pre interez v zaslanom stanovisku.
Portál Startitup informuje, že mnoho pobúrených ľudí operátorovi avizovalo, že odstúpia od zmluvy o poskytovaní služieb. Na tento účel už existuje aj petícia, ktorú si môžete pozrieť a podpísať TU. „My dolu podpísaní nesúhlasíme s vysielaním reklamy Telekom ktorá sa chcela niesť vo vianočnom duchu, ale nemá s ním nič spoločné. Nechceme v každom reklamnom breaku počúvať o spermiách a tesných slipoch. Pokiaľ nedôjde k náprave, odstupujeme od zmlúv so spoločnosťou Telekom,“ uvádza text petície.
Telekom sa tak iba pár týždňov pred Adventom namiesto spájania ľudí povznášajúcimi témami týkajúcich sa posolstva Vianoc rozhodol namiesto toho komunikovať progresivistickú LGBT agendu rozdeľujúcu slovenskú spoločnosť a traumatizovať ju témou sexuálnej orientácie, ktorá patrí do spálne a súkromia každého normálneho človeka.
Nadnárodné korporácie tak odhaľujú svoju pravú tvár, keď ruka v ruke s progresívno-liberálnymi fanatickými dúhovými politickými aktivistami a ich dekadentnými témami prispievajú k rozkladu tradičnej rodiny, ktorá je základom každej zdravej spoločnosti a národa. Na tento účel si symbolicky vyhliadli predvianočný čas, ktorý vyvrcholí slávením kresťanského sviatku narodenia Ježiša Krista. A deťom na Slovensku tak neostáva nič iné, len si počas Adventu spievať progresívnu dúhovo-vianočnú koledu o tesných slipoch ničiacich spermie.
Mnoho ľudí vyzvalo operátora, aby túto spoločnosť polarizujúcu reklamu stiahol a radšej ju nahradil dôstojnejšou komunikáciou so svojimi zákazníkmi. Spomínali pritom na časy, keď nás niektoré vianočné reklamy bavili a mali úplne inú úroveň, ako napríklad Ahoj Kikuš a pod.
Operátor po masívnej kritike však namiesto sebareflexie a načúvaniu hlasu verejnosti a svojich zákazníkov ako najväčšieho pána, sa im nakoniec do očí vysmial a nielenže všetky komentáre na svojom YouTube kanáli zmazal, ale aj vypol možnosť ich viac pridávať.
Na sociálnej sieti Facebook však zatiaľ možnosť komentovať nebola Telekomom nijak obmedzená.
Zaujímavosťou je, že česká verzia tejto reklamy nespomína žiadne slipy a spermie, ani sa nezmieňuje o tom, že mladý muž nejaví záujem o hľadanie svojho ženského proťajšku.
Zdroj: InfoVojna
První v celé EU: Belgie a Maďarsko zavádějí kontroverzní digitální průkazy totožnosti a digitální očkovací pasy
Nulandová vyzývá USA k bombardování Ruska
USA tlačí EU do obchodní války s Čínou. Leyenová už hlásí cla na čínské elektromobily
Klaus Schwab „odstoupil“ z funkce výkonného předsedy Světového ekonomického fóra
Weis: Slovensko spolupáchateľom
Několik států USA podniká kroky k zablokování digitální měny centrální banky (CBDC)
Zacharovová reaguje na obvinenie, že za atentátom na premiéra stojí Rusko
Francúzsky europoslanec – Rusko nie je hrozba ani pre Francúzsko, ani pre Európu
Rusi zničili centrum žoldnierov
Ten, kto nás považuje za opice, sa ide súdiť o svoje „dobré meno“
Pád vlády ešte kým je prezidentka v úrade nevyšiel
Karol Farkašovský reagoval na Kolíkovú a ďalších, ktorí kritizovali návrhy k RTVS!
Schéma obchodovania s ukrajinskými deťmi v Španielsku
Myśl Polska: Podmienky budúcej mierovej dohody bude diktovať Rusko
Komu vojna, komu miliónové zisky — odeský poslanec kúpil na Slovensku hotelový komplex
VIDEO: Začala sa prvá etapa cvičení na prípravu a použitie nestrategických jadrových zbraní
Forbes: Ukrajinským ozbrojeným silám chýba technika
VIDEO: Šéf SIS Gašpar vyhlásil, že vymazanie účtu páchateľa atentátu na premiéra Roberta Fica spoločnosťou Meta nemá žiadny súvis so zásahmi do konta útočníka na Facebooku krátko po atentáte.
VIDEO: Sorosova nadácia udelila Novinárske ceny za rok 2023. Osobnosťou slovenskej žurnalistiky sa stal otec vodcu Progresívneho Slovenska – Martin Šimečka
Ruská zahraničná rozviedka SVR o pokuse zavraždiť slovenského premiéra: „Globálne totalitno-liberálne elity prechádzajú k otvorenému politickému teroru voči svojim oponentom a snažia sa zastrašiť disidentov.
zo sekcie
VIDEO: Telekom zareagoval na obrovskú vlnu pobúrenia spôsobenú vianočnou reklamou, v ktorej pred Adventom propaguje LGBT agendu. Operátor najprv zakázal komentovať reklamu na svojom YouTube kanáli a potom vystrihol úsek
VIDEO: Telekom zareagoval na obrovskú vlnu pobúrenia spôsobenú vianočnou reklamou, v ktorej pred Adventom propaguje LGBT agendu. Operátor najprv zakázal komentovať reklamu na svojom YouTube kanáli a potom vystrihol úsek
VIDEO: Telekom zareagoval na obrovskú vlnu pobúrenia spôsobenú vianočnou reklamou, v ktorej pred Adventom propaguje LGBT agendu. Operátor najprv zakázal komentovať reklamu na svojom YouTube kanáli a potom vystrihol úsek