Slovanské Noviny

16. decembra 2025

Slovenské Noviny

K porozumeniu Čelovekom

Veľký operátor ohlásil masívne výpadky služieb! Nepôjde internet, ani televízor

Zákazníci operátora Orange musia v najbližších dňoch počítať s masívnymi výpadkami niektorých služieb. Spoločnosť upozorňuje na svojom webe, že viaceré lokality zasiahne nefunkčnosť internetu, televízie a pevných liniek. Tieto výpadky sú súčasťou plánovaných technických prác na FTTH pripojení a na strane Slovak Telekomu.

Dotknuté služby a odporúčania pre zákazníkov

-------> PODPORTE CHOD PORTÁLU DAROM. Len vďaka vašej podpore môžeme tvoriť. Nikto okrem Vás nefinancuje Slovanské Noviny. Patria národu, nie oligarchom. Zatiaľ sa vyhýbame reklamným bannerom aby sme udržali vizuálnu čistotu no náklady na chod máme každý mesiac. Spojme sily a tvorme spolu. Ďakujeme





------------------------------------

„Tieto výpadky sa môžu dotknúť internetového pripojenia, televízie aj pevných liniek v rôznych častiach Slovenska,“ informuje Orange. „V prípade, že vám po ukončení výpadku nefungujú služby, reštartujte, prosím, vaše zariadenia.“

Spoločnosť už zverejnila presné lokality a časový harmonogram plánovaných výpadkov. Práce budú prebiehať nasledovne:

Harmonogram výpadkov:

  • 21. januára 2025 (utorok)
    • Čas: 7:00 – 15:00
    • Lokalita: Detva (ulice: Družstevná, Hollého, Jesenského, Kollárova, Krné, Lúčna štvrť)
  • 21. januára 2025 (utorok)
    • Čas: 7:30 – 20:30
    • Lokalita: Fiľakovo, Lutila, Mníšek nad Hnilcom, Počarová, Prečín
  • 22. januára 2025 (streda)
    • Čas: 7:30 – 16:30
    • Lokalita: Hertník, Počarová, Prečín, Pruské, Valaská Belá

Prečo dochádza k výpadkom?

Orange vysvetľuje, že prerušenie služieb je nevyhnutné pre vylepšenie a modernizáciu technickej infraštruktúry, ktorá zabezpečuje vysokorýchlostný internet a spoľahlivé pripojenie. Ide o súčasť širších prác, ktoré majú priniesť zákazníkom kvalitnejšie služby.

Ako postupovať po skončení výpadku?

Spoločnosť odporúa reštartovať zariadenia (modemy, televízne boxy alebo pevé telefóny) v prípade, že služby nezačnú fungovať automaticky po ukončení prác.

Zákazníci, ktorí majú otázky alebo potrebujú pomoc, sa môžu obrátiť na Zákaznícke centrum Orange alebo navštíviť oficiálne webové stránky operátora.

hlavnydennik.sk