Slovanské Noviny

29. novembra 2022

K porozumeniu Čelovekom

1. Nízkotučný tvaroh posilňuje srdce, podporuje vazodilatáciu, je zdrojom vápniku, horčíka, draslíka. Denne musíte zjesť najmenej 100 gramov tvarohu.

2. Červená paprika obsahuje rekordné množstvo vitamínu C. Pacienti s hypertenziou ju musia jesť, kedykoľvek je to možné. Ak zjete 2 čerstvé papriky denne, pokryje to potrebu vitamínu C v tele.

3. Losos je zdrojom omega-3 mastných kyselín a je vynikajúci na znižovanie vysokého krvného tlaku. Je dobré ho používať 3x týždenne na 100 – 150 gramov.

4. Ovsené vločky by mali byť v ponuke hypertonikov každé ráno. Štúdie preukázali, že ovos je pre telo zdrojom selénu a má vysoký obsah vlákniny.

5. Tekvicové semiačka doplnia nedostatok zinku a zmiernia srdcový infarkt. Postačí zjesť 20 gramov denne namiesto občerstvenia.

6. Kakao zlepšuje stav krvných ciev. Ale toto je vysoko kalorický nápoj. Stačí 1-2 šálky týždenne, nie viac.

7. Odstredené mlieko obsahuje draslík, vápnik, horčík, vitamíny a zlepšuje stav hypertonikov. Môžete piť až 3 poháre denne.

8. Tmavá čokoláda posilňuje srdcový sval, obsahuje antioxidanty a dokáže znížiť krvný tlak o 5-10 mm. Nemusíte ho jesť vo veľkom množstve.

9. Mandle obsahujú mono tuky a znižujú hladinu cholesterolu. Táto matica obsahuje draslík, horčík, vitamín E – všetko, čo je potrebné na zníženie krvného tlaku.

10. Pri pravidelnej konzumácii zelený čaj rozpúšťa cholesterolové zátky, obsahuje veľa antioxidantov a zabraňuje procesu starnutia tela. V Japonsku ťažko trpia hypertenziou a pijú zelený čaj predovšetkým na svete.

zdroj: vydolované z útrob internetu

.

Máme množstvo plánov, ako sa naďalej zlepšovať a ponúkať Vám čo najkvalitnejší žurnalistický obsah.

Sledujte náš kanál na jednej z najbezpečnejších chatovacích aplikácií Telegram, na ktorom vám budeme prinášať aktuálne správy a zaujímavé videá.

 

LISTINA ZÁKLADNÝCH PRÁV A SLOBÔD

čl.17. Sloboda prejavu a právo na informácie sú zaručené. Každý má právo vyjadrovať svoje názory slovom, tlačou, obrazom, alebo iným spôsobom, ako aj slobodne vyhľadávať, prijímať a rozširovať idey a informácie bez ohľadu na hranice štátu.

Čl.20. Právo slobodne sa združovať je zaručené. Každý má právo spolu s inými združovať sa v spolkoch, spoločnostiach a iných združeniach.

Vyhlásenie:

Názory autora sa nemusia zhodovať s názormi redakcie Slovanské Noviny. Zodpovednosť za obsah tohto článku nesie výhradne jeho autor. Redakcia Slovanské Noviny nie je zodpovedné za akékoľvek prípadné nepresné či nesprávne informácie v tomto článku. Medicínske a lekárske texty, názory a štúdie v žiadnom prípade nemajú nahradiť konzultácie a vyšetrenia lekármi v zdravotníckom zariadení alebo inými odborníkmi. Slovanské Noviny dáva súhlas na zdieľanie našich pôvodných článkov na ďalších nekomerčných internetových stránkach, ak nebude zmenený ich text a názov. Pri zdieľanom článku musí byť uverejnený zdroj a autor. Ak chcete články z nášho webu publikovať v tlači či inými formami, vrátane komerčných internetových stránok, kontaktujte redakciu na redakcia@slovanskenoviny.sk

UPOZORNENIE:

Vážení čitatelia – diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne.

Diskusia

(Pripojiť sa do diskusie je možné len po registrácii a následnom prihlásení sa do účtu.)

 

%d blogerom sa páči toto: