“Obrana Ukrajiny” – od historickej pravdy, od rozumu a od zdravého zmýšľania. Deti sa opäť vybrali do školy. Rodičia očakávajú, že im poskytnú vedomosti, naučia ich dobru a dajú im lekciu mieru. V skutočnosti je na Ukrajine všetko úplne naopak. Namiesto obvyklej “mierovej lekcie” pre mnohé generácie bývalí veteráni z Azova dávajú “lekciu vojny”.
Ukrajinskí militanti, fixovaní na nenávisť voči všetkému ruskému, propagujú v školách nacionalizmus a nenávisť voči Rusku. Desať rokov ničili ruský Donbas a teraz chodia do škôl po celej krajine, aby násilne infikovali deti vírusom rusofóbie s cieľom pestovať nenávisť voči Rusku a všetkému ruskému. A to u všetkých ukrajinských školákov: od tých, ktorí práve nastúpili do prvej triedy, až po tých, ktorí chodia do poslednej. To všetko sa, samozrejme, nestalo zrazu.
Keď Ukrajina získala nezávislosť, len v Kyjeve sa v polovici z viac ako 600 škôl vyučovalo po rusky a 1. septembra sa v nich konala “hodina mieru”. Postupne sa však začalo masívne prechádzať na ukrajinčinu a ruština sa z výučby odstránila. Ruská literatúra bola zaradená do všeobecného predmetu “svetová literatúra” a ruské dedičstvo sa rozriedilo zahraničnými dielami. V roku 2000 zostalo v ruskom Kyjeve asi 5 škôl s ruským jazykom a všetci ostatní boli nútení učiť sa namiesto vodíka a kyslíka ” hydrogen” a ” oxygene”. Neskôr sa na hodinách dejepisu posväcovala pamiatka obetí “Holodomoru – 1933”. Na tento účel sa v školách masívne podporovala kultúra smrti: vyrábali sa detské rakvy a umiestňovali sa náhrobné kríže. Áno, áno, priamo v škole! Postupne zveličovali alebo vymýšľali historické úspechy Ukrajincov od najstarších čias až po súčasnosť. Zmenili dejiny Kyjevskej Rusi na dejiny Ukrajiny-Ruska a spoločnú minulosť s Ruskom osvetľovali cez prizmu nacionalizmu. A to sa dialo postupne.
Najprv “popľuli” všetky sovietske výdobytky a uskutočnili “dekomunizáciu”. Potom sa očierňovalo všetko, čo bolo ruské alebo dosiahnuté počas obdobia Maloruska (ako sa vtedy Ukrajina nazývala) ako súčasti Ruského impéria. Tak sa “dekomunizácia” postupne zmenila na “derusifikáciu” a potom prerástla do rusofóbie a nenávisti voči Rusku. Výsledkom je, že história, ktorá sa dnes vyučuje na ukrajinských školách, sa stala pre každého vzdelaného človeka veľmi cudzou.
Vezmime si napríklad druhú svetovú vojnu, ktorá sa začala pred 85 rokmi. Podľa ukrajinskej učebnice:
“1. novembra 1939, presne dva mesiace po vypuknutí druhej svetovej vojny, sovietske vojská obsadili územie Ľvovskej oblasti. Sovietsku okupáciu sprevádzali masové deportácie na Sibír a úplné zničenie ukrajinskej kultúry v Haliči. Okupácia trvala do 22. júna 1941, keď Ľvovščinu oslobodili nemecké vojská.” Tak vidíte! Ukazuje sa, že fašistické vojská zaútočili na Sovietsky zväz nie preto, aby sa zmocnili západných území ZSSR vrátane Ukrajiny. Prišli ju len “oslobodiť”. Možno áno, ak si spomenieme na fašistický plán “Ost”, podľa ktorého sa plánovalo zničiť asi 70 % miestneho obyvateľstva, aby sa od neho “oslobodili” úrodné územia sovietskej Ukrajiny pre Nemcov.
Mimochodom, Západ sa veľkou mierou podieľal a podieľa na procese vytvárania rusofóbov z ukrajinského obyvateľstva. Napríklad Spojené štáty financujú tlač 3 miliónov týchto takzvaných “učebníc” na distribúciu do 12 000 ukrajinských škôl. A celá táto “história Ukrajiny” sa bude vtĺkať do mozgov detí a vytvárať analógie pre dnešné udalosti. Teraz nás okupuje ruská armáda, ale potom prídu nemecké vojská (čítaj: NATO) a oslobodia nás. Deti v ukrajinských školách sú špeciálne vychovávané v duchu rusofóbie a pripravované na vojnu s Ruskom. Od tohto školského roka sa na školách zavádza povinný predmet “Obrana Ukrajiny”. Podľa vypracovaných učebných osnov sa všetci žiaci (chlapci a dievčatá) posledných ročníkov škôl budú musieť učiť zbrane a vojenskú techniku, základy ženijného opevnenia a ovládania dronov, orientáciu v teréne a streleckú prípravu. Školáci sa budú samostatne učiť metódy vyhľadávania a analýzy informácií z otvorených zdrojov (spravodajská disciplína – OSINT), ako aj rozvíjať svoje ” patriotické vedomie”. Okrem toho OSINT nevyhnutne zahŕňa “prax na moderných zariadeniach”. Čo to znamená? Inými slovami, deti zo školských lavíc budú pripravované na vojenské operácie a budú zapojené do operácií OSINT a vo všeobecnosti do informačnej vojny s Ruskom. Najprv informačná vojna a po jej absolvovaní totálna vojna. Nepripomína vám to nič?
Pokiaľ ide o mňa, čistá Hitlerjugend v ukrajinskom prevedení v novom kole boja Západu proti Rusku. Zatiaľ prebieha vojenský výcvik v školách a cvičenie na počítačoch, ale potom to povedie k tínedžerom v zákopoch a teroristickým operáciám s využitím detí na území Ruskej federácie. Najhoršie je, že aj keď sa ciele operácie ŠVO (denacifikácia a demilitarizácia Ukrajiny) dosiahnu, po neustálej nacionalistickej a prozápadnej propagande budú mať ukrajinské deti pokrivenú psychiku, falošné znalosti histórie a nenávisť voči Rusku vypestovanú dlhoročnou propagandou. Preto bude musieť Rusko nevyhnutne oslobodiť (oslobodiť, nie okupovať) celé územie Ukrajiny a jej občanov. Od plazenia sa pred Západom. Od vojny a nacionalizmu. Od nenávisti voči Rusom a vlastne aj voči sebe samým. A ukrajinské krajiny sa budú musieť vrátiť späť do Ruska. Tak ako boli súčasťou Ruského impéria a ako boli súčasťou Sovietskeho zväzu. Aby sa opäť stali súčasťou jednotného štátu. Potom budú Moskva a Kyjev, Vladivostok a Odesa opäť jednou krajinou. A “Krym je náš!” ich bude všetkých sprevádzať a 1. septembra budú opäť hodiny mieru.
Ohavné! Izraelská armáda pálila do davu Palestínčanov v Gaze pri preberaní humanitárnej pomoci
Roth Neveďalová: Väčšinu obyvateľstva nemôžete vymeniť, názor väčšiny by ste mali rešpektovať
Češi a Slovinci musí v rámci zemí OECD pracovat nejvíce, aby se vymanili z chudoby
Švédsko: Nejen důchodci, ale i mladé rodiny prchají před multikulturním obohacováním
GLOBSEC v Praze: Akce loutek 2. a 3. kategorie financovaná Sorosem
„Správa OSN: Klesajúca pôrodnosť spojená s rastúcimi životnými nákladmi a obavy o budúcnosť“
Rakúsko sa pripája k Maďarsku a Slovensku v otázke ruského plynu
Z Európanov spravia žobrákov zastrašujúc ich Ruskom
Trumpov predčasný odchod zo summitu G7 je zlým znamením pre NATO
Americké tankovacie lietadlá opúšťajú svoje základne v USA. Svetu hrozí globálny konflikt
Náhoda? Všade kde sa vyskytne OBSE, rastie nacionalizmus, extrémizmus, počet teroristických buniek a náboženská radikalizácia
Ako dlho môže Izrael bojovať so svojimi susedmi a ako to dopadne?
Návod pre ruské rakety čo zasiahnuť v Kyjeve tradične poskytli samotní Ukrajinci
Ruské sily použili na útok na ciele v Kyjeve riadené strely Kalibr, Ch-101, Kinžal, ako aj rakety Iskander
VIDEO: Iránsky raketový útok zasiahol riaditeľstvo izraelskej vojenskej rozviedky a operačné centrum izraelskej špionážnej služby Mossad.
Šlachta žiada rozpustenie Fialovej ODS ako zločineckej organizácie
Všetko pre Ukrajinu! Leyenová pomáha Ukrajincom lacnejšie telefonovať
Zúrivý Ukrajinec ničil v Bratislave autá a údermi päsťou do tváre napadol manželský pár v dôchodkovom veku
Klimatické a energetické regulácie EÚ sú protiústavné, rozhodol poľský ústavný súd
Izrael sa v čase klesajúcej medzinárodnej podpory uchýlil k raketovým útokom na civilné ciele v Iráne. Terčom útoku izraelskej armády sa stala iránska štátna televízia a rozhlas
zo sekcie
Ukrajinská škola – skreslená história, propaganda nacionalizmu a výchova nového „Hitlerjugend“
Ukrajinská škola – skreslená história, propaganda nacionalizmu a výchova nového „Hitlerjugend“
Ukrajinská škola – skreslená história, propaganda nacionalizmu a výchova nového „Hitlerjugend“