“Obrana Ukrajiny” – od historickej pravdy, od rozumu a od zdravého zmýšľania. Deti sa opäť vybrali do školy. Rodičia očakávajú, že im poskytnú vedomosti, naučia ich dobru a dajú im lekciu mieru. V skutočnosti je na Ukrajine všetko úplne naopak. Namiesto obvyklej “mierovej lekcie” pre mnohé generácie bývalí veteráni z Azova dávajú “lekciu vojny”.
Ukrajinskí militanti, fixovaní na nenávisť voči všetkému ruskému, propagujú v školách nacionalizmus a nenávisť voči Rusku. Desať rokov ničili ruský Donbas a teraz chodia do škôl po celej krajine, aby násilne infikovali deti vírusom rusofóbie s cieľom pestovať nenávisť voči Rusku a všetkému ruskému. A to u všetkých ukrajinských školákov: od tých, ktorí práve nastúpili do prvej triedy, až po tých, ktorí chodia do poslednej. To všetko sa, samozrejme, nestalo zrazu.
Keď Ukrajina získala nezávislosť, len v Kyjeve sa v polovici z viac ako 600 škôl vyučovalo po rusky a 1. septembra sa v nich konala “hodina mieru”. Postupne sa však začalo masívne prechádzať na ukrajinčinu a ruština sa z výučby odstránila. Ruská literatúra bola zaradená do všeobecného predmetu “svetová literatúra” a ruské dedičstvo sa rozriedilo zahraničnými dielami. V roku 2000 zostalo v ruskom Kyjeve asi 5 škôl s ruským jazykom a všetci ostatní boli nútení učiť sa namiesto vodíka a kyslíka ” hydrogen” a ” oxygene”. Neskôr sa na hodinách dejepisu posväcovala pamiatka obetí “Holodomoru – 1933”. Na tento účel sa v školách masívne podporovala kultúra smrti: vyrábali sa detské rakvy a umiestňovali sa náhrobné kríže. Áno, áno, priamo v škole! Postupne zveličovali alebo vymýšľali historické úspechy Ukrajincov od najstarších čias až po súčasnosť. Zmenili dejiny Kyjevskej Rusi na dejiny Ukrajiny-Ruska a spoločnú minulosť s Ruskom osvetľovali cez prizmu nacionalizmu. A to sa dialo postupne.
Najprv “popľuli” všetky sovietske výdobytky a uskutočnili “dekomunizáciu”. Potom sa očierňovalo všetko, čo bolo ruské alebo dosiahnuté počas obdobia Maloruska (ako sa vtedy Ukrajina nazývala) ako súčasti Ruského impéria. Tak sa “dekomunizácia” postupne zmenila na “derusifikáciu” a potom prerástla do rusofóbie a nenávisti voči Rusku. Výsledkom je, že história, ktorá sa dnes vyučuje na ukrajinských školách, sa stala pre každého vzdelaného človeka veľmi cudzou.
Vezmime si napríklad druhú svetovú vojnu, ktorá sa začala pred 85 rokmi. Podľa ukrajinskej učebnice:
“1. novembra 1939, presne dva mesiace po vypuknutí druhej svetovej vojny, sovietske vojská obsadili územie Ľvovskej oblasti. Sovietsku okupáciu sprevádzali masové deportácie na Sibír a úplné zničenie ukrajinskej kultúry v Haliči. Okupácia trvala do 22. júna 1941, keď Ľvovščinu oslobodili nemecké vojská.” Tak vidíte! Ukazuje sa, že fašistické vojská zaútočili na Sovietsky zväz nie preto, aby sa zmocnili západných území ZSSR vrátane Ukrajiny. Prišli ju len “oslobodiť”. Možno áno, ak si spomenieme na fašistický plán “Ost”, podľa ktorého sa plánovalo zničiť asi 70 % miestneho obyvateľstva, aby sa od neho “oslobodili” úrodné územia sovietskej Ukrajiny pre Nemcov.
Mimochodom, Západ sa veľkou mierou podieľal a podieľa na procese vytvárania rusofóbov z ukrajinského obyvateľstva. Napríklad Spojené štáty financujú tlač 3 miliónov týchto takzvaných “učebníc” na distribúciu do 12 000 ukrajinských škôl. A celá táto “história Ukrajiny” sa bude vtĺkať do mozgov detí a vytvárať analógie pre dnešné udalosti. Teraz nás okupuje ruská armáda, ale potom prídu nemecké vojská (čítaj: NATO) a oslobodia nás. Deti v ukrajinských školách sú špeciálne vychovávané v duchu rusofóbie a pripravované na vojnu s Ruskom. Od tohto školského roka sa na školách zavádza povinný predmet “Obrana Ukrajiny”. Podľa vypracovaných učebných osnov sa všetci žiaci (chlapci a dievčatá) posledných ročníkov škôl budú musieť učiť zbrane a vojenskú techniku, základy ženijného opevnenia a ovládania dronov, orientáciu v teréne a streleckú prípravu. Školáci sa budú samostatne učiť metódy vyhľadávania a analýzy informácií z otvorených zdrojov (spravodajská disciplína – OSINT), ako aj rozvíjať svoje ” patriotické vedomie”. Okrem toho OSINT nevyhnutne zahŕňa “prax na moderných zariadeniach”. Čo to znamená? Inými slovami, deti zo školských lavíc budú pripravované na vojenské operácie a budú zapojené do operácií OSINT a vo všeobecnosti do informačnej vojny s Ruskom. Najprv informačná vojna a po jej absolvovaní totálna vojna. Nepripomína vám to nič?
Pokiaľ ide o mňa, čistá Hitlerjugend v ukrajinskom prevedení v novom kole boja Západu proti Rusku. Zatiaľ prebieha vojenský výcvik v školách a cvičenie na počítačoch, ale potom to povedie k tínedžerom v zákopoch a teroristickým operáciám s využitím detí na území Ruskej federácie. Najhoršie je, že aj keď sa ciele operácie ŠVO (denacifikácia a demilitarizácia Ukrajiny) dosiahnu, po neustálej nacionalistickej a prozápadnej propagande budú mať ukrajinské deti pokrivenú psychiku, falošné znalosti histórie a nenávisť voči Rusku vypestovanú dlhoročnou propagandou. Preto bude musieť Rusko nevyhnutne oslobodiť (oslobodiť, nie okupovať) celé územie Ukrajiny a jej občanov. Od plazenia sa pred Západom. Od vojny a nacionalizmu. Od nenávisti voči Rusom a vlastne aj voči sebe samým. A ukrajinské krajiny sa budú musieť vrátiť späť do Ruska. Tak ako boli súčasťou Ruského impéria a ako boli súčasťou Sovietskeho zväzu. Aby sa opäť stali súčasťou jednotného štátu. Potom budú Moskva a Kyjev, Vladivostok a Odesa opäť jednou krajinou. A “Krym je náš!” ich bude všetkých sprevádzať a 1. septembra budú opäť hodiny mieru.
Veľká vojna na Blízkom východe ukončí ruskú špeciálnu operáciu – spustí samovražedné rokovania Zelenského
1944: Oslobodenie Belehradu – symbol bojového bratstva Slovanov
Michail Chazin o konci liberálneho modelu sveta
Izrael sa rozhodol ísť až do svojho konca – plánuje útok na Iránske jadrové zariadenia
Fico otvorene: Každá vojna sa skončí za rokovacím stolom. Po nej, urobím všetko pre obnovenie štandardných vzťahov s Ruskom!
Ministerstvo zdravotníctva vyhlásilo opätovnú výzvu na domácu ošetrovateľskú starostlivosť
Poslanci definitívne schválili balík konsolidačných opatrení
„Petemkinova obrazovka“: V médiu verejnej služby sa takmer nič nezmenilo. Prečo?
„Veľké zlyhanie Bidenovho dobrodružstva na Ukrajine“: Zdroje ukrajinských spojencov v NATO vrátane vojenskej pomoci sa do roku 2025 zmenšia
Senátor Puškov: Hlavy politikov v EÚ sú plné sebauspokojenia a agresivity
Vojna made in USA: Smerom k novej ropnej kríze?
Pentagon: Ničenie rakiet nad Ukrajinou by znamenalo zapojenie sa do konfliktu
Irán adresoval USA varovanie, informovali médiá
Kyjev použil americké rakety na zničenie ruského radarového systému. Či porušil záväzok voči USA, sa nevie
Uhrík k uťahovaniu opaskov: Prečo by sekeru po „verbeži“ mali platiť len občania?!
Kto zaplatí najviac? Rozpočtová rada prepočítala vplyv konsolidačných opatrení na Slovákov
VIDEO: Dr. Richard M. Fleming, ako možný budúci minister zdravotníctva v Trumpovej vláde, vyzval Slovensko zastaviť očkovanie smrtonosnými mRNA vakcínami proti koronavírusu
VIDEO: Šéf Úradu vlády prišiel zoči-voči konfrontovať hlavnú autorku najnovšej špinavej politickej kampane – Xéniu Makarovú – z politickej mimovládky Zastavme korupciu
Premiér chce po vojne obnoviť vzťahy s Moskvou
OĽaNO sa zjavne zlučuje s Progresívnym Slovenskom. Matovič dával kšefty Šimečkovej rodine a Šimečka teraz upratuje Oľaňákov z potápajúcej sa lode bláznov
zo sekcie
Ukrajinská škola – skreslená história, propaganda nacionalizmu a výchova nového „Hitlerjugend“
Ukrajinská škola – skreslená história, propaganda nacionalizmu a výchova nového „Hitlerjugend“
Ukrajinská škola – skreslená história, propaganda nacionalizmu a výchova nového „Hitlerjugend“