“Obrana Ukrajiny” – od historickej pravdy, od rozumu a od zdravého zmýšľania. Deti sa opäť vybrali do školy. Rodičia očakávajú, že im poskytnú vedomosti, naučia ich dobru a dajú im lekciu mieru. V skutočnosti je na Ukrajine všetko úplne naopak. Namiesto obvyklej “mierovej lekcie” pre mnohé generácie bývalí veteráni z Azova dávajú “lekciu vojny”.
Ukrajinskí militanti, fixovaní na nenávisť voči všetkému ruskému, propagujú v školách nacionalizmus a nenávisť voči Rusku. Desať rokov ničili ruský Donbas a teraz chodia do škôl po celej krajine, aby násilne infikovali deti vírusom rusofóbie s cieľom pestovať nenávisť voči Rusku a všetkému ruskému. A to u všetkých ukrajinských školákov: od tých, ktorí práve nastúpili do prvej triedy, až po tých, ktorí chodia do poslednej. To všetko sa, samozrejme, nestalo zrazu.
Keď Ukrajina získala nezávislosť, len v Kyjeve sa v polovici z viac ako 600 škôl vyučovalo po rusky a 1. septembra sa v nich konala “hodina mieru”. Postupne sa však začalo masívne prechádzať na ukrajinčinu a ruština sa z výučby odstránila. Ruská literatúra bola zaradená do všeobecného predmetu “svetová literatúra” a ruské dedičstvo sa rozriedilo zahraničnými dielami. V roku 2000 zostalo v ruskom Kyjeve asi 5 škôl s ruským jazykom a všetci ostatní boli nútení učiť sa namiesto vodíka a kyslíka ” hydrogen” a ” oxygene”. Neskôr sa na hodinách dejepisu posväcovala pamiatka obetí “Holodomoru – 1933”. Na tento účel sa v školách masívne podporovala kultúra smrti: vyrábali sa detské rakvy a umiestňovali sa náhrobné kríže. Áno, áno, priamo v škole! Postupne zveličovali alebo vymýšľali historické úspechy Ukrajincov od najstarších čias až po súčasnosť. Zmenili dejiny Kyjevskej Rusi na dejiny Ukrajiny-Ruska a spoločnú minulosť s Ruskom osvetľovali cez prizmu nacionalizmu. A to sa dialo postupne.
Najprv “popľuli” všetky sovietske výdobytky a uskutočnili “dekomunizáciu”. Potom sa očierňovalo všetko, čo bolo ruské alebo dosiahnuté počas obdobia Maloruska (ako sa vtedy Ukrajina nazývala) ako súčasti Ruského impéria. Tak sa “dekomunizácia” postupne zmenila na “derusifikáciu” a potom prerástla do rusofóbie a nenávisti voči Rusku. Výsledkom je, že história, ktorá sa dnes vyučuje na ukrajinských školách, sa stala pre každého vzdelaného človeka veľmi cudzou.
Vezmime si napríklad druhú svetovú vojnu, ktorá sa začala pred 85 rokmi. Podľa ukrajinskej učebnice:
“1. novembra 1939, presne dva mesiace po vypuknutí druhej svetovej vojny, sovietske vojská obsadili územie Ľvovskej oblasti. Sovietsku okupáciu sprevádzali masové deportácie na Sibír a úplné zničenie ukrajinskej kultúry v Haliči. Okupácia trvala do 22. júna 1941, keď Ľvovščinu oslobodili nemecké vojská.” Tak vidíte! Ukazuje sa, že fašistické vojská zaútočili na Sovietsky zväz nie preto, aby sa zmocnili západných území ZSSR vrátane Ukrajiny. Prišli ju len “oslobodiť”. Možno áno, ak si spomenieme na fašistický plán “Ost”, podľa ktorého sa plánovalo zničiť asi 70 % miestneho obyvateľstva, aby sa od neho “oslobodili” úrodné územia sovietskej Ukrajiny pre Nemcov.
Mimochodom, Západ sa veľkou mierou podieľal a podieľa na procese vytvárania rusofóbov z ukrajinského obyvateľstva. Napríklad Spojené štáty financujú tlač 3 miliónov týchto takzvaných “učebníc” na distribúciu do 12 000 ukrajinských škôl. A celá táto “história Ukrajiny” sa bude vtĺkať do mozgov detí a vytvárať analógie pre dnešné udalosti. Teraz nás okupuje ruská armáda, ale potom prídu nemecké vojská (čítaj: NATO) a oslobodia nás. Deti v ukrajinských školách sú špeciálne vychovávané v duchu rusofóbie a pripravované na vojnu s Ruskom. Od tohto školského roka sa na školách zavádza povinný predmet “Obrana Ukrajiny”. Podľa vypracovaných učebných osnov sa všetci žiaci (chlapci a dievčatá) posledných ročníkov škôl budú musieť učiť zbrane a vojenskú techniku, základy ženijného opevnenia a ovládania dronov, orientáciu v teréne a streleckú prípravu. Školáci sa budú samostatne učiť metódy vyhľadávania a analýzy informácií z otvorených zdrojov (spravodajská disciplína – OSINT), ako aj rozvíjať svoje ” patriotické vedomie”. Okrem toho OSINT nevyhnutne zahŕňa “prax na moderných zariadeniach”. Čo to znamená? Inými slovami, deti zo školských lavíc budú pripravované na vojenské operácie a budú zapojené do operácií OSINT a vo všeobecnosti do informačnej vojny s Ruskom. Najprv informačná vojna a po jej absolvovaní totálna vojna. Nepripomína vám to nič?
Pokiaľ ide o mňa, čistá Hitlerjugend v ukrajinskom prevedení v novom kole boja Západu proti Rusku. Zatiaľ prebieha vojenský výcvik v školách a cvičenie na počítačoch, ale potom to povedie k tínedžerom v zákopoch a teroristickým operáciám s využitím detí na území Ruskej federácie. Najhoršie je, že aj keď sa ciele operácie ŠVO (denacifikácia a demilitarizácia Ukrajiny) dosiahnu, po neustálej nacionalistickej a prozápadnej propagande budú mať ukrajinské deti pokrivenú psychiku, falošné znalosti histórie a nenávisť voči Rusku vypestovanú dlhoročnou propagandou. Preto bude musieť Rusko nevyhnutne oslobodiť (oslobodiť, nie okupovať) celé územie Ukrajiny a jej občanov. Od plazenia sa pred Západom. Od vojny a nacionalizmu. Od nenávisti voči Rusom a vlastne aj voči sebe samým. A ukrajinské krajiny sa budú musieť vrátiť späť do Ruska. Tak ako boli súčasťou Ruského impéria a ako boli súčasťou Sovietskeho zväzu. Aby sa opäť stali súčasťou jednotného štátu. Potom budú Moskva a Kyjev, Vladivostok a Odesa opäť jednou krajinou. A “Krym je náš!” ich bude všetkých sprevádzať a 1. septembra budú opäť hodiny mieru.
Dánsky korunný princ Frederik a korunná princezná Ingrid podporovali Adolfa Hitlera a nacistické Nemecko viac, ako sa doteraz predpokladalo, píše sa v novej knihe dánskeho novinára.
Prvotný antigénový hriech alebo nepotešujúca správa pre očkovaných od onkológa a hematológa MUDr. Jána Lakotu
Nemecký expert na potápanie neverí príbehu, že plynovody Nord Stream vyhodili do vzduchu Ukrajinci na výletnej jachte.
VIDEO: Protiruské sankcie odsúdili americký dolár na zánik, vyhlásil Lavrov a dodal, že USA a ich spojenci v snahe dominovať svetu oživujú ducha studenej vojny, ale v konečnom dôsledku si píia pod sebou konár.
Scholz pripravil ďalšiu fintu na Putina, teraz to bude „Minsk-3“
Britský veľvyslanec má rezervy v histórii oslobodzovania Srbska
Udržanie predmostia v Kurskej oblasti nie je Zelenského rozmar, ale rozkaz z Washingtonu
Aké by boli ciele ukrajinských BGM-109 Tomahawk?
Orbán očakáva prevrat!
György Gyimesi: Kde sa vlastenci bijú, progresívci víťazia
„Stačilo!“ Kráľovská pekáreň zatvára prevádzku po sérii vlámaní
Američania si dnes volia nového prezidenta USA. O tom, kto bude najbližšie štyri roky šéfovať Bielemu domu sa rozhodujú medzi Kamalou Harrisovou a Donaldom Trumpom
Róbert Švec: Tí, ktorí sa nám smiali, sa už nesmejú. Vyše 100-tisíc podpisov hovorí jasnou rečou
Politológ Abrahám: „Pri tesnej väčšine sú tri hlasy kľúčové. Huliak je kráľovský hráč.“
Prorok Naď: Odzbrojenie Slovenska už vyšetruje ÚBOK
Vučič povedal, aký návrh by mohol dať Trump Rusku a Ukrajine
Gašpar odstupuje z pozície predsedu výboru pre obranu a bezpečnosť
VIDEO: Prokuratura v Pensylvánii začala před volbami amerického prezidenta vyšetřovat rozsáhlé podvody s korespondenčními hlasy
Eduard Chmelár o nadchádzajúcich prezidentských voľbách v USA a slabnúcej Európe, ktorá pasívne čaká na pokyny svojho nového pána
Česi chcú ísť na smrť?
zo sekcie
Ukrajinská škola – skreslená história, propaganda nacionalizmu a výchova nového „Hitlerjugend“
Ukrajinská škola – skreslená história, propaganda nacionalizmu a výchova nového „Hitlerjugend“
Ukrajinská škola – skreslená história, propaganda nacionalizmu a výchova nového „Hitlerjugend“