Na fóre „Made in Uljanovsk“ boli 26. mája uzavreté dohody, ktoré zabezpečia logistiku a úspešnú prevádzku kanála Stredná Volga – Kaspické more – Perzský záliv.

„Podarilo sa nám udržať a stabilizovať vlastné výrobné zariadenia, rekonfigurovať logistické reťazce a nájsť nové styčné body s našimi strategickými partnermi. Za posledný rok sa urobilo veľa práce: analyzovali sa objemy exportno-importného zaťaženia obchodného a logistického smeru Stredná Volga — Kaspické more — Perzský záliv, zhodnotili sa riziká a identifikované problémy sa riešia. Momentálne je príprava projektu vo finálnej fáze, kontúry jeho realizácie sú jasné. Obaja logistickí partneri a susedné regióny už s nami spolupracujú. S cieľom stimulovať ekonomický rozvoj povolžskej vodnej oblasti sa pracuje na podpise dohôd o spolupráci s regiónmi Povolžského federálneho okruhu pri realizácii projektu,“ povedal Alexej Russkich, gubernátor Uljanovskej oblasti.
Rozsiahly logistický projekt je integrálnou súčasťou severojužného dopravného koridoru, zabezpečí priamu prepravu nákladu z prístavných terminálov Strednej Volgy, ako aj regiónov Povolžia a európskeho Ruska do Kaspického mora a ďalej do prístavov Perzského zálivu a Indie. Kanál pomôže podnikateľom vykonávať dodávky bez zbytočných sprostredkovateľov, využívať všetky výhody „bezplatných“ prístavov a špecializovaných colných terminálov na skladovanie produktov vyrobených v regiónoch Ruska.
Výhodou projektu je komplexný servis pri dovoze a vývoze vrátane prenájmu lodí, poistenia, práce nezávislých odborníkov, vykládky a iných prístavných služieb, colného odbavenia, právnych služieb, garančných vyrovnaní a špedície.
Ako povedal Ruslan Gajnetdinov, vedúci regionálneho centra „My Business“, dnes sú už potvrdené žiadosti o dodávku viac ako 500.000 ton nákladu a kontraktov „spätného nakladania“.
Realizácia projektu bola možná vďaka národným projektom „Malé a stredné podniky a podpora podnikateľskej iniciatívy“ a „Medzinárodná spolupráca a export“.
news-front
Tódovej veľmi blízku sudkyňu Záleskú uznali za vinnú, robila prieťahy v konaniach
Fico otvorene: Miliardy na Ukrajinu už nemajú žiadne rácio! Smrdí to cynickým zbrojárskym biznisom
VIDEO: Oskár Cvengrosch- Pôvod a dejiny Slovѣnov a Slovanov
Energetické čistenie jedla
Dr. Mike Yeadon: Vakcíny proti Covidu jsou programem na redukci populace
„Bude ešte viac bezprávia“: Na Ukrajine spustili kampaň mobilizácie „od dverí k dverám“
Chlapci potrebujú mužské vzory.
Nemecko stráca dych, motor Európy sa zastavuje
Krvavá vojna. Chystajú druhý front proti Rusku?
COVID ako megabiznis – aj v roku 2026. Kde je Zdechovský?
OSN vyhlásila koniec hladomoru v Gaze, situácia však podľa nej zostáva kritická
Zmätok v NATO: Rusko a bludy o Trumpovi. Mark Rutte je „úmyselne slepý“. „Nalieha na vojnu, zatiaľ čo tvrdí, že chráni mier“
Článok 5 je kľúčovým dôkazom: Zelenskyj navrhuje „americké bezpečnostné záruky“ namiesto členstva v NATO
Sergej Naryškin: Rusko dúfa vo vyvážený postoj bratského Srbska
WSJ: Rozhodnutie EÚ o poskytnutí pôžičky Ukrajine tvrdo zasiahne európskych daňových poplatníkov
Ožobračovanie Európanov kvôli podpore banderovcov bude pokračovať
Michael Chazin: Trumpove nové geopolitické koncepcie a preformátovanie svetového poriadku
Zmrazená Pandorina skrinka
Putin varuje: “Blokádu Kaliningradu vnímame ako začiatok priamej vojny s NATO”
Henry Kissinger: V zahraničnej politike bol Stalin ako Richelieu svojej doby
zo sekcie
Cez koridor Volga-Kaspické more-Perzský záliv pôjde 500.000 ton nákladu
Cez koridor Volga-Kaspické more-Perzský záliv pôjde 500.000 ton nákladu
Cez koridor Volga-Kaspické more-Perzský záliv pôjde 500.000 ton nákladu