Tak toto je už naozaj priveľa. „Odborníci“ v európskom parlamente nám chcú pripraviť skutočnú gurmánsku lahôdku. Namiesto dobrého mäska by sme mali jesť skôr lúčne koníky či červíky. Vraj tým znížime skleníkové plyny a zachránime našu planétu!
Z Bruselu, respektíve z Európskeho parlamentu, už smerom do Európskej únie poslali nejednu hlúposť, no nad tou, o ktorej sa bavili iba nedávno, musia krútiť hlavami azda všetci normálne zmýšľajúci ľudia. Viac o tom prezradil v statuse europoslanec a šéf hnutia Republika Milan Uhrík, ktorý toľkému idiotizmu tiež nedokáže uveriť.
Dobytok vraj produkuje skleníkové plyny a ničí ovzdušie
„Akože proti gustu žiadny dišputát. Kto chce, nech si na obed namiesto segedínu chytá lúčnych koníkov a vyťahuje zo zeme červíkov. Najhoršie na tom však je, že tieto gurmánske nápady bruselských slniečkarov nezostávajú len v rovine exotických zážitkov,“ píše hneď v úvode Uhrík, podľa ktorého v rámci európskych ekofanatických plánov chcú niektorí europoslanci presadiť, aby všetci ľudia jedli radšej viac hmyzu, lebo dobytok vraj produkuje skleníkové plyny a ničí ovzdušie.
„Áno, už aj dobytok a mäso je nepriateľom progresívcov. Vlastne, podobne ako sú pre nich nepriateľmi všetci okrem ich dúhových priateľov. A presne proti takýmto bláznom v Bruseli zápasíme,“ priznáva na samý záver statusu Milan Uhrík.
Tak jedna rada tejto Europskej smotánke, odporúčam im presťahovať s do Afriky lebo tam je tohto hmyzu plno, aspoň pomôžu Afričanom likvidovať hmyz ktorý ich oberá o potraviny čo si v malom pestujú aby mali čo jesť. A po druhé ten hmyz čo u nás robí prdy je najviac ten ľudský čo sa obžiera ako dobytok tak nech láskavo prestane žrať, a správa sa ako my normálny ľudia. Nebude ani problém so skleníkovými plynmi. Ak vôbec tento problém je, ta začnite s tým, čo už po niekoľký raz píšem. Presuňte cestnú dopravu kamiónov na železnice a bude jeden veľký problém zažehnaný. Veď kamiónová doprava vyprodukuje milióny ton toho svinstva a toto neberiete do úvahy. Rovnako tak znížte na polovicu leteckej dopravy a bude po probléme so skleníkovými plynmi.