Tretí aprílový víkend sme boli svedkami „otvárania Bratislavy“ v rámci Bratislavských mestských dní, ktoré organizuje Bratislavské kultúrne a informačné stredisko (BKIS).
Už použitie sorošovského pojmu „otvorené“ dávalo tušiť charakter kultúrno-spoločenského obsahu a zamerania, pripomínajúceho miestami ideologickú propagandu a satanistický šábes.
Progresívne vedenie Bratislavy neslovenským charakterom väčšiny podujatí dokazuje, že de fakto nie je hlavným mestom Slovenska, ktoré by v sebe, pre svojich obyvateľov a aj pre turistov a cudzincov predstavovalo to najlepšie zo slovenskej kultúrno-umeleckej tvorivej palety.
Márne by ste preto medzi podujatiami hľadali tradičné slovenské ľudové umenie a folklór. A tiež írečitú slovenčinu v názvoch podujatí, keďže samotný progresívny primátor M.Vallo sa nechal prevážať mestom nie v otvorenom autobuse, ale v „kabriobuse“. Vyhrávať mu mohli rôzne skupiny s krkolomnými názvami, ale aj taký Gramophon Brothers.
Pre istotu sa v hlavno-nehlavnom meste Slovenska odslovenčujú až najmenšie deti, pre ktoré progresívna dramaturgia pripravila pouličnú „šou“ plnú zázrakov v centre mesta s inkluzívnou rozprávkou na hazardné hry s názvom „Srdcová kráľovná a dve srdcové karty“.
Pre staršie deti pripravili liberáli „skejťácky upcycling workshop” namiesto tvorivej dielničky…
No a pred starou historickou budovou SND vsadili Vallovci na metropolitnú malomeštiacku cudzokrajnosť, keď pódium patrilo Spaces&Choices.
Na Hlavnom námestí hlavného mesta Slovenska pripravilo progresívne vedenie mesta zábavu á la „žánrová rôznorodosť“, opäť so skrytou asociáciou na ideológiu multikulturalizmu a gender agendy, posilnenú pre menej chápavých foto-ukážkou ženy v gýčovom dúhovom „oblečení“.
Vyvrcholením sobotného šábesu bola nočná diskotéka v kostole Klarisiek! Išlo naozaj o tú povestnú progresívno-liberálnu čerešničku na kyslej bratislavskej „kultúrnej“ torte, ktorá ponúka vskutku „mestskú divočinu“ – aspoň do tohto opisu podujatí sa organizátori trafili pomerne presne.
„Divadelné predstavenie“ Tepláreň Kiki Ball v kostole Klarisiek sa nemohlo zaobísť bez „kreatívnej“ prezentácie Queer Slovakia, zastrešujúcich širokú paletu LGBTI+ ľudí, teda s inou sexuálnou orientáciou. Samorné hnutie má tendenciu indoktrinovať svoje okolie, počnúc so spochybňovaním sexuality už malými deťmi.
Pritom už v marci sa v kostole Klarisiek uskutočnilo ďalšie z mnohých kontroverzných „Technopárty“.
Napriek tomu, že kostol bol odsvätený, v koncertnej sieni Klarisiek sa nachádzajú tri oltáre – jeden hlavný a dva bočné – oltár Zvestovania a oltár svätej Kláry.
Hlavný oltár je stĺpová architektúra; korintské hlavice nesú na sebe kládie, na ktorom volúty nadnášajú korunu doplnenú mestským znakom. Pod korunou je figurálna skupina s Bohom-vladárom. Medzi dvojicou stĺpov stoja postavy svätcov uctievaných vo františkánskej reholi: svätého Františka z Assisi a svätého Antona Padovského. Stred retábula tvorí nika, v ktorej bola umiestnená plastická Kalvária.
V tomto duchovne ladenom a vyzdobenom priestore sa pravidelne organizujú aj poburujúce podujatia ako queer či dokonca „umelecké“ onanovanie.
Pripomeňme, že v auguste 2021 došlo v historickom centre Bratislavy k posprejovaniu viacerých cirkevných budov červenými nápismi s jasnou gender propagandou ako “trans is beauty”, “queer power”, “god is trans” či “queer revolution is coming”. Nápisy sa objavili aj na fasáde Kláštora Uršulínok, teologickej fakulty, Kostola sv. Štefana Uhorského či Kostola navštívenia Panny Márie.
Gýčovej a bezduchej pakultúre s progresívnymi gender provokáciami, zakrývanými pod deravú plachtu „kultúrnych podujatí“ tak zjavne v Bratislave nie je koniec, skôr to vyzerá na systematickú indoktrináciu širokých más, akurát, že platenú z daní tejto pracujúcej masy.
Rafael Rafaj/skspravy.sk
VIDEO: Zoro Kollár o Lipšicovej chorobnej túžbe po úspechu aj za cenu zničených životov množstva nevinných ľudí na základe zmanipulovaných dôkazov aj o jeho narcistickej sebaprezentácii vo svetle kamier a reflektorov
VIDEO: Ponovembrový prevracač kabátov, bývalý propagandista ÚV KSS, dnes militantný progresívny liberál Marián Leško dával školenie z demokracie, prirovnal Fica k Biľakovi,
17. november si zobrala opozícia, ktorá ho použije ako „svoj“
Rusi ovládli ďalšie dve dediny. Zelenskyj vyhlásil, že vojna skončí
Revolučný zákon v Rusku: STOP bezdetnosti a gender ideológii!
Prečo kanadský premiér odmieta zverejniť zoznam 900 mien nacistov, ktorí po roku 1945 utiekli do Kanady?
“Sedem dedín bude obkľúčených”: Ukrajinci priznali následky zničenia ich logistiky pri Kurachove
COVID-19 bol vyvinutý v laboratóriu vo Wu-chane
Lavína sa už odtrhla a valí sa rovno na nás
Rusi použili ďalšiu novú zbraň – „neviditeľné“ rakety
Európa spáchala ekonomickú samovraždu
Takto to skončilo! Rusko zastavilo Rakúsku plyn!
Šok – Zelenského koncentračný tábor v centre Kyjeva
A je to vonku – milióny od US ambasády a Googlu pre Denník N
Vojna na Ukrajine sa po nástupe Trumpa do úradu skončí skôr, myslí si Zelenskyj.
Miliónové prešľapy a odchádzajúci investori: Saková odkrýva zlyhania bývalej vlády
Viac ako 44 miliónov eur skvalitní život sociálne vylúčených ľudí a seniorov
Prezident Pellegrini prijal predstaviteľov školských odborov spoločne s ministrom školstva
Vystúpenie D.Trumpa v EP a rovnakú antimigračnú politiku žiadajú poslanci z vlasteneckých frakcií
Generál naložil Fedorovi Gálovi: Vždy, keď vyleziete z kúta, tak iba urážate Slovákov
zo sekcie
Len pakultúra alebo progresívny ideologicko-satanistický šábes bratislavskej kaviarne a magistrátu?
Len pakultúra alebo progresívny ideologicko-satanistický šábes bratislavskej kaviarne a magistrátu?
Len pakultúra alebo progresívny ideologicko-satanistický šábes bratislavskej kaviarne a magistrátu?