Kto môže za vlakové nešťastie? Eduard Chmelár reaguje na vlakové nešťastie, ktoré otriaslo Slovenskom. Pri ňom sa zranilo niekoľko osôb a žiaľ šesť zahynulo. Niektorí komentátori za nešťastie obviňujú vládu Roberta Fica.

A to známeho komentátora poriadne rozhnevalo. Pripomenul, kto doviedol stav železníc tam, kde dnes je.
Kto môže za vlakové nešťastie?
„Chcel by som všetkých, ktorí zneužívajú včerajšiu tragédiu na obviňovanie vlády Roberta Fica, zdvorilo upozorniť, že systematická likvidácia železničnej dopravy sa začala za druhej vlády Mikuláša Dzurindu, súčasťou ktorej bola aj časť dnešnej opozície. 2. februára 2003 Dzurindova vláda bezprecedentným spôsobom poškodila Železnice SR, keď rozdelila fungujúcu štátnu spoločnosť, zrušila približne 20 percent tratí a prepustila stovky ľudí.
Bola to najväčšia redukcia železničnej dopravy v dejinách Slovenska, z ktorej sme sa dodnes nespamätali. Následný štrajk železničiarov Dzurindova vláda brutálnym a protiústavným spôsobom potlačila, čo sa dostalo až do výročnej správy Human Rights Watch ako porušenie ľudských práv,“ informuje rovno a bez príkras známy historik.
Lebo Fico? Nudná ukážka mentálneho nastavenia
„Iste, maslo na hlave majú do istej miery všetky vlády, ktoré si nestanovili rozvoj verejnej dopravy za svoju prioritu – a ja na to už viac ako dvadsať rokov sústavne poukazujem. Ale zužovať problém na floskulu „lebo Fico“ je už naozaj len nudnou ukážkou mentálneho nastavenia a vzdelanostnej úrovne súčasnej opozície,“ uzavrel Eduard Chmelár.
/ ereport.sk /
Brusel ustupuje od úplného zákazu spaľovacích motorov. Koniec sa neposúva, no plán je miernejší
Ukrajinské protikorupčné vyšetrovanie sa zdá byť na pokraji obvinenia Zelenského
Nemecký generál prezradil, čo sa stane s mnohonárodnými silami EÚ na Ukrajine
Zelenskyj: Ukrajina sa bez ruských aktív neudrží nad vodou
Poľsko a Ukrajina nikdy neboli partnermi, vyhlásil podpredseda Sejmu
VIDEO: Jaroslav Naď na opozičnom mítingu vyhlásil, že keď sa dostane opozícia k moci, nastane „hlboká orba“ a prisľúbil opätovné zriadenie Lipšicovho úradu, obnovenie NAKA aj kriminalizáciu politických oponentov, ktorých označil za mafiu
VIDEO: List Fica, Kalináka, Gašpara, Paru generálnemu prokurátorovi Marošovi Žilinkovi
Blanár z Bruselu: Pozícia Slovenska je nemenná! Sme proti konfiškácii ruských aktív
O prijatí rezolúcie Valného zhromaždenia OSN o boji proti glorifikácii nacizmu. Ako hlasovali naši? Robo nie je načase urobiť poriadok?
Vláda Andreja Babiša odmietla emisné kvóty ETS2
Kyjevské šapitó: Zelenskyj ukradol miliardu a chce ešte viac
Ruská odpoveď: „Koalícia ochotných“ je horšia ako NATO, nebudú žiadne ústupky v otázke Donbasu, Novoruska a Krymu…
„Rusko ostane pre Európu trvalou hrozbou aj v prípade uzavretia mieru na Ukrajine,“ šokoval svojimi militantnými rusofóbnymi vyjadreniami rumunský prezident Nicušor Dan
Rusko chce ukončiť vojnu a nastoliť plnohodnotný mier. Vianočné prímerie navrhované Ukrajinou je podľa Kremľa časom na oddych a následnou cestou k obnoveniu bojov
VIDEO: „Európania nemajú peniaze na financovanie Ukrajiny. Množstvo ľudí medzi európskymi elitami si napriek klamlivým vyhláseniam svojich vodcov uvedomuje, že Ukrajina je v konflikte s Ruskom odsúdená na zánik,“ tvrdí americký profesor politológie John Mearsheimer
Automobilka Volkswagen kvôli zlej ekonomickej situácii v Nemecku a americkým clám zatvára svoj závod v Drážďanoch
VIDEO: „Pre Nemecko boli dobré ekonomické vzťahy s Ruskom receptom na úspech. Práve vďaka nim po zjednotení Nemecka mnohé podniky neskrachovali,“ vyhlásil spolupredseda AfD Tino Chrupalla
VIDEO: Šéfka britskej tajnej služby MI6 obvinila ruského prezidenta Vladimira Putina z naťahovania mierových rokovaní o Ukrajine
VIDEO: Európa podľa talianskeho vicepremiéra Mattea Salviniho bojkotuje úsilie Donalda Trumpa dosiahnuť mier na Ukrajine.
Politico: Nová česká vláda je problémom pre Ukrajinu a EÚ
zo sekcie
E. Chmelár: Systematickú likvidáciu železničnej dopravy začal Mikuláš Dzurinda
E. Chmelár: Systematickú likvidáciu železničnej dopravy začal Mikuláš Dzurinda
E. Chmelár: Systematickú likvidáciu železničnej dopravy začal Mikuláš Dzurinda