Slovanské Noviny

29. apríla 2024

K porozumeniu Čelovekom

„Údajná tajná sieť najmä nezvolených vládnych úradníkov a niekedy privátnych jednotiek (ako býva pri finančných službách a vojenských typoch priemyslu) operujúcich mimo zákona (nad zákonom? – extralegally) aby ovplyvňovali a akoby vykonávali (to influence and enact) politiku vlády“.

Toto som našiel na webe. Vyhľadal som to, pretože ten výraz je všeobecne považovaný viac za akési módne slovo, nie za niečo reálne, prípadne používané, a môžete na to naraziť v reálnom živote („eventually used/encountered in everyday life“).

> Slovanská Múdrosť na youtube Slovanských Novín <

Ale, ako sa ukázalo počas éry „COVID/vakcíny“, ten Deep State sa zrazu objavil. Formálne by sa to dalo časovať ako „reagovanie na núdzový stav“ COVIDu. Ale to určite nezodpovedá pravde. Náhodou vieme, že COVID bol naplánovaný počas takzvanej Udalosti 201 – Event 201. A – svojím spôsobom definitívnym potvrdením, že je to naozaj tak – časť pôvodných informácií na tej webstránke bola vymazaná. Toto bývalo jednou z charakteristických čŕt komunistického štátu; teraz sa to stalo v USA. No, zdá sa, že veci sa hýbu a menia stále:

Deep state [1] je typom vládnutia, vytvoreného/vyskladaného z potenciálne tajných a neautorizovaných sietí moci, operujúcich nezávisle na politickom vedení štátu, pričom sledujú svoju vlastnú agendu a ciele. Pri bežnom používaní medzi ľuďmi nesie tento výraz s veľkou prevahou negatívne implikácie a podtóny. [2] Rozsah možností použitia tohto výrazu je podobný rozsahu použitia výrazu tieňová vláda (shadow government). Ten výraz „štát v štáte – state within a state“ je starší podobný pojem. Historicky, výraz označoval nejakú dostatočne definovanú organizáciu, ktorá sa pokúša fungovať nezávisle, [3] zatiaľčo výraz deep state skôr odkazuje na nejakú skrytú organizáciu, pokúšajúcu sa manipulovať verejný štát.

Pustil som sa do témy preto, že sa u nás o týchto veciach nehovorí celkom priamo, a skoro všade sa to vníma viac ako „nejaký momentálne módny výraz“. Takže pridám preklad ešte jednej definície, z trochu iného hľadiska:

Deep state je typom vládnutia vyskladaného z potenciálne tajných a neautorizovaných sietí moci, ktoré operujú nezávisle od politického vedenia štátu, a sledujú pritom svoju vlastnú agendu a ciele. Vo všeobecnom používaní tento termín má v značne prevažujúcej miere negatívne implikácie. Zdroj:

Wikipedia> https://en.wikipedia.org/wiki/Deep_state#:~:text=A%20deep%20state%20is%20a,term%20carries%20overwhelmingly%20negative%20connotations.

Rozsah možných používaní výrazu je podobný ako pre výraz shadow government – tieňová vláda. Výraz štát v štáte je starší a podobný pojem. Historicky označoval teda jasne definovanú organizáciu, ktorej snahou je fungovať nezávisle, [3] zatiaľčo deep state skôr odkazuje na skrytú organizáciu, ktorá sa pokúša manipulovať verejný štát.

Potenciálne zdroje pre zorganizovanie deep state zahrnujú aj tzv. podvodnícke elementy – rogue elements – v rámci orgánov štátu, potenciálne, ako napríklad armáda alebo zložky verejnej moci – public authorities – ako napríklad špionážne agentúry, polícia, tajná polícia, organizačné zložky (intelligence agencies, police, secret police, administrative agencies), a aparát vládnej byrokracie. Počas prezidentovania Donalda Trumpa, rétorika typu deep-state sa nasadzovala v rámci Spojených Štátov na popísanie akejsi „permanentnej vlády“ tzv. zakopaných – entrenched – teda ako „čupiacich v zákopoch“ kariérnych byrokratov alebo štátnych zamestnancov, ktorí konali podľa akéhosi mandátu ich agentúry a štatútov kongresu, keď sa javili akoby boli v rozpore so súčasnou prezidentovou administráciou.[4] Zámer „hlbokého štátu“ môže zahrnovať aj kontinuitu štátu ako takého, bezpečnosť zamestnania pre štátnych úradníkov, zvýšenú moc a kompetencie, a sledovanie ideologických alebo programatických cieľov (rozlišujú sa tu typy klientelizmu). Môže teda operovať aj v akoby opozícii voči agende zvolených úradníkov, obštrukciou, kladením odporu, priekmi, a podrývaním ich postupov/prístupov, podmienok a nariadení.

Formy

Deep state v prostredí „public international law“ – verejného medzinárodného zákona

Podľa public international law (PIL), a vo veci state liability – t.j. zodpovednosti štátu špeciálne, termín „deep state“ sa používa vo vzťahu k štátu v širokom zmysle. Takto, štát môže byť braný na zodpovednosť za činy vykonané nielen autoritami a reprezentantmi štátu, ale aj inými úradníkmi/predstaviteľmi, regionálnymi predstaviteľmi, verejne vlastnenými firmami, a ďalšími súkromnými telesami so štátnym vplyvom. Toto pravidlo sa objavuje, okrem iného, aj v dokumente ARSIWA report, vytvorenom International Law Commission, a v rámci precedenčného práva – case law – Medzinárodného Súdu (International Court of Justice).

Ešte mi tu chýbajú nejaké ďalšie tipy a stupne zodpovednosti, napríklad konkrétne vo forme zoznamu, za nasledujúce rozhodnutia:

  • zákaz dovozu Ivermectinu
  • vyhlásenie pandémie COVID, plus
  • vyhlásenie tzv. opatrení proti šíreniu COVIDu. A najmä
  • nasadenie povinného „vakcinovania“, pričom v tomto je reálne obsiahnuté aj ďalšie porušenie naších vlastných zákonov a zákonov EÚ.
  • Povinne nasadené vakcíny neboli v čase nasadenia odskúšané – nie sú dodnes – a teda logicky ani nikdy neboli – schválené(!!)
  • navyše predstavujú porušenie naších aj medzinárodných zákonov – Oviedskej Konvencie, a ďalších.

V rámci „riešenia“ týchto porušení zákonov, či už EÚ, alebo naších, je potrebné aj žiadať od predstaviteľov súčastí štátnej moci na všetkých úrovniach, až po EÚ, záruky, že sa v budúcnosti nemôže taká situácia opakovať, a to ani v žiadnej zamaskovanej forme, plus návrhy zmien ktoré by to mohli zaručiť. Pretože, pokiaľ sa nevyrieši toto masívne porušovanie zákonov, ktoré v súčasnosti ignorujeme, neexistuje žiadna záruka, že my, v rámci a aj spolu s EÚ, sme právnym štátom. Navyše, keďže precedens nielen nebol potrestaný, ale je ignorovaný, niekto – prakticky ktokoľvek – môže vykonať analogické činy. A môže byť štát s takouto existujúcou záťažou právnym štátom? Platnosť práva sa snáď nemôže zapínať a vypínať podľa potreby, v tomto prípade zdá sa, mafie Pharma firiem. A jedinou „reakciou“ do dnešného dňa bola výmena šéfa WHO.

Pritom v rámci niektorých štátov prebiehajú vyšetrovania, aj žaloby na úrovni štátov, napr. v Nemecku, nejaké vypočutia už boli v USA. A čo Slovensko? A čo „orgány“ EÚ? Nastalo porušenie zákonov s následkami obrovského rozsahu a „nič sa nedeje“? Pozostalí obetí boli vyplatení. Z peňazí štátu? A budeme sa naďalej podieľať na financovaní WHO a EMA bez požadovania zásahu do systému ich fungovania? Okrem veľkého procesu bežiaceho v Nemecku (okolo právnika Dr. Reiner Fuellmich) som nezachytil žiadnu inú adekvátnu reakciu. Takže to znamená, že úvahy okolo „úkazu zvaného Deep State“ sú oprávnené všade. Záruky, že formálna demokracia funguje za každých podmienok, neexistujú. Tento stav je trochu nebezpečný; následky v jednom konkrétnom prípade poznáme – je možné ju „dočasne zrušiť“ a nie sú definované podmienky, napríklad ani maximálne trvanie zrušenia/pozastavenia.

A ešte na záver akýsi krátky sumár: Bol vyrobený umelý vírus, vypustený na ľudí, následne v absurdne krátkom čase (normálne vývoj trvá cca 10 rokov aj viac) aj „vakcína“, a bolo to tiež vypustené na ľudí; následky poznáme: bezprecedentná úmrtnosť na „vakcínu“.

A ešte technický detail: „vakcína“ nie je v skutočnosti vôbec vakcínou, lebo nenesie vzorku vírusu proti ktorému má účinkovať; napriek tomu bola masovo nasadená. Bonbónik do Zbierky Absurdností. A nič sa nevyšetruje? Ani „detail“, že v niektorých krajinách vakcína zabila viac ľudí ako ten vírus? To je už predsa Vrcholná Absurdita!

Tuším sme sa vlastne dopracovali až do reality zodpovedajúcej významu toho výrazu Deep State. A treba pristúpiť k ďalšiemu kroku: Tento stav treba presne definovať, a následne uzákoniť neprípustnosť jeho reálnej existencie v štáte ktorý má byť považovaný za demokratický.  

Ivan Hečko

Slovanské Noviny

.

Máme množstvo plánov, ako sa naďalej zlepšovať a ponúkať Vám čo najkvalitnejší žurnalistický obsah.

Sledujte nás na jednej z najbezpečnejších chatovacích aplikácií Telegram, na ktorom vám prinášame aktuálne bleskové správy.

 

 

LISTINA ZÁKLADNÝCH PRÁV A SLOBÔD

čl.17. Sloboda prejavu a právo na informácie sú zaručené. Každý má právo vyjadrovať svoje názory slovom, tlačou, obrazom, alebo iným spôsobom, ako aj slobodne vyhľadávať, prijímať a rozširovať idey a informácie bez ohľadu na hranice štátu.

Čl.20. Právo slobodne sa združovať je zaručené. Každý má právo spolu s inými združovať sa v spolkoch, spoločnostiach a iných združeniach.

Vyhlásenie:

Názory autora sa nemusia zhodovať s názormi redakcie Slovanské Noviny. Zodpovednosť za obsah tohto článku nesie výhradne jeho autor. Redakcia Slovanské Noviny nie je zodpovedná za akékoľvek prípadné nepresné či nesprávne informácie v tomto článku. Za obsah a pôvodnosť príspevku zodpovedá autor alebo pôvodný zdroj. SN publikujú aj názory, ktoré nemusia odrážať stanovisko redakcie, jej vydavateľa alebo oficiálnej interpretačnej línie. Robíme tak z úcty k ústavnej hodnote názorovej plurality, ktorá prispieva k posilneniu demokracie vôle ľudu a väčšiny ako aj otvorenej platformy pre slobodnú výmenu názorov pri hľadaní pravdy a mieru v konfliktom svete. Medicínske a lekárske texty, názory a štúdie v žiadnom prípade nemajú nahradiť konzultácie a vyšetrenia lekármi v zdravotníckom zariadení alebo inými odborníkmi. Slovanské Noviny dáva súhlas na zdieľanie našich pôvodných článkov na ďalších nekomerčných internetových stránkach, ak nebude zmenený ich text a názov. Pri zdieľanom článku musí byť uverejnený zdroj a autor. Ak chcete články z nášho webu publikovať v tlači či inými formami, vrátane komerčných internetových stránok, kontaktujte redakciu na redakcia@slovanskenoviny.sk

UPOZORNENIE:

Vážení čitatelia – diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne.

Diskusia

(Pripojiť sa do diskusie je možné len po registrácii a následnom prihlásení sa do účtu.)

 

Príspevkom "na kávu" pomôžete ľahšiemu fungovniu Slovanských Novín a podporíte tvorenie.

Ďakujeme

%d