Kto môže za vlakové nešťastie? Eduard Chmelár reaguje na vlakové nešťastie, ktoré otriaslo Slovenskom. Pri ňom sa zranilo niekoľko osôb a žiaľ šesť zahynulo. Niektorí komentátori za nešťastie obviňujú vládu Roberta Fica.

A to známeho komentátora poriadne rozhnevalo. Pripomenul, kto doviedol stav železníc tam, kde dnes je.
Kto môže za vlakové nešťastie?
„Chcel by som všetkých, ktorí zneužívajú včerajšiu tragédiu na obviňovanie vlády Roberta Fica, zdvorilo upozorniť, že systematická likvidácia železničnej dopravy sa začala za druhej vlády Mikuláša Dzurindu, súčasťou ktorej bola aj časť dnešnej opozície. 2. februára 2003 Dzurindova vláda bezprecedentným spôsobom poškodila Železnice SR, keď rozdelila fungujúcu štátnu spoločnosť, zrušila približne 20 percent tratí a prepustila stovky ľudí.
Bola to najväčšia redukcia železničnej dopravy v dejinách Slovenska, z ktorej sme sa dodnes nespamätali. Následný štrajk železničiarov Dzurindova vláda brutálnym a protiústavným spôsobom potlačila, čo sa dostalo až do výročnej správy Human Rights Watch ako porušenie ľudských práv,“ informuje rovno a bez príkras známy historik.
Lebo Fico? Nudná ukážka mentálneho nastavenia
„Iste, maslo na hlave majú do istej miery všetky vlády, ktoré si nestanovili rozvoj verejnej dopravy za svoju prioritu – a ja na to už viac ako dvadsať rokov sústavne poukazujem. Ale zužovať problém na floskulu „lebo Fico“ je už naozaj len nudnou ukážkou mentálneho nastavenia a vzdelanostnej úrovne súčasnej opozície,“ uzavrel Eduard Chmelár.
/ ereport.sk /
Demokrati vo Výbore pre dohľad Snemovne reprezentantov USA zverejnili nové fotografie z pozostalosti organizátora globálnej pedofilnej siete Jeffreyho Epsteina.
Viac ako 150 prokurátorov varuje pred zmenami Trestného poriadku.
Rusko je pripravené obnoviť medzivládnu komisiu pre obchodnú a hospodársku spoluprácu so Slovenskom
Šéf ruskej ruskej zahraničnej rozviedky SVR Sergej Naryškin mal vážny telefonát s riaditeľkou britskej špionážnej služby MI6 Blaise Metreweliovou. Upozornil, že v súčasnosti jediná komunikácia medzi Ruskom a Európou predstavuje komunikácia medzi spravodajskými službami
VIDEO: Zelenskyj v Bruseli šokoval vyhlásením, že ak by Donald Trump zomrel, USA by mohli prehodnotiť svoj nesúhlas s členstvom Ukrajiny v NATO.
VIDEO: Molekulárna genetička Soňa Peková o Vesmíre, ktorého architektúru tvorí Vedomie a jeho fungovanie sa snaží vysvetliť kvantová fyzika, ľuďoch ako projekciou tohto Vedomia v hmote
VIDEO: Profesor Peter Staněk o geopolitickom vývoji na planéte, konflikte na Ukrajine a snahách Európy podkopať mierové rokovania, snahe EÚ ukradnúť ruské aktíva a použiť ich na financovanie skorumpovaného Zelenského režimu
Do jari bude po všetkom — britské médiá začali pochovávať Ukrajinu
Jeffrey Sachs: Ruské problémy boli ignorované s tichým súhlasom Nemecka
Naď a jeho vypínanie webov: Čím hlbšia orba, tým plytšie argumenty
Je 177 932 Ukrajincov na Slovensku málo? Minister Eštok žiada eurokomisiu o výnimku z migračného paktu
Projekt za 2,6 miliardy eur! Vláda schválila opravu stovky mostov cez PPP
Živnostníkom po Novom roku klesnú náklady. Nepopulárna transakčná daň pre nich končí!
Rokovania o mieri budú pokračovať v USA. Delegácie Washingtonu a Moskvy sa stretnú v Miami
Moskva pritvrdzuje rétoriku. Putin nazval európskych lídrov „malými prasiatkami“
Sedem krajín EÚ sa teraz stavia proti vyvlastneniu ruského majetku
Ústavný súd dočasne stopol zrušenie Úradu na ochranu oznamovateľov
Rodový Ústoj
VIDEO: Nový český minister zahraničia Petr Macinka prišiel do Bratislavy napraviť vzťahy, ktoré poškodila Fialova vláda.
VIDEO: Spojené štáty varujú Európu, aby nesiahala na zmrazené ruské aktíva, pretože by došlo k sabotáži Trumpovho mierového plánu pre Ukrajinu, vyhlásil poľský premiér Donald Tusk.
zo sekcie
E. Chmelár: Systematickú likvidáciu železničnej dopravy začal Mikuláš Dzurinda
E. Chmelár: Systematickú likvidáciu železničnej dopravy začal Mikuláš Dzurinda
E. Chmelár: Systematickú likvidáciu železničnej dopravy začal Mikuláš Dzurinda