Začínali ako „zmena“ a teraz, po vyše troch rokoch bačovania, ohlupujú ľudí ďalšou zmenou tak, aby nevypadli z hry o tróny.
O kom je reč? O súčasnej vládnucej garnitúre a tých, ktorí z jej potápajúceho sa titaniku ako krysy odplávali na záchranných člnoch „zmeny“.
Marketingoví šamani (nových) liberálno-mainstreamových politických subjektov si už vysúkali rukávy a začali makať na masírovaní vašich mozgových závitov.
Masírovať samozrejme nebudú manuálne, ale mentálne. Ako chcú dosiahnuť nemožné? Jednoducho – nasadia do spoločnosti a mediálneho priestoru (staro)nové marketingové psychofarmaká (z gréc. psyché – duša a farmakón – liek).
Zmyslom tejto inovácie ťahania medových motúzov pod nosom je, aby zmiatli ľudí a prilákali ich na konkrétny peľ preferovanej strany alebo jej „transformovaného“ lídra. Najnovšie k už rozbehnutým predvolebným hlavnoprúdovým fetišom „demokratické“ a „alternatíva“ pribudla floskula „zmena“.
Ak neveríte vlastným ušiam, že za demokratov sa samozvane štylizujú antidemokrati, ktorí potláčali vaše práva a slobody a ak krútite neveriacky hlavou, že o alternatívne hovoria teraz tí, ktorí ju ešte pred pár rokmi zatracovali ako nacionalistický „extrém“, tak práve na vás sú pripravené ich politické volebné psychofarmaká
Pripomeňme, že ide o liečivá, symptomaticky účinkujúce na psychické funkcie človeka – ovplyvňujú mozgové funkcie a vedú k zmenám vnímania, nálady, vedomia či správania.
Preto prichádza ich marketingový liek, či skôr jed – „zmena“ – na vašu zmenu postojov a vnímania súčasnej politiky.
Preto sa predvolebný marketing a manipulačné techniky, ktoré sa často používajú aj v mainstreamových médiách, podobajú práve na psychofarmaká – rovnako sa snažia vyvolať zmenu vnímania a postojov ľudí na konkrétnych politikov a politické strany
o ktoré by za normálnych okolností ani len bicykel neopreli.
Je tiež známe, že v súčasnom chaotickom svete sú najčastejšie používanými psychofarmakami antidepresíva. Už ich samotný zmenený názov z mainstreamového slovníka politickej korektnosti na „humánne lieky“ prešiel zmenou vnímania a postoja, ktorý by pri vás radi videli šamani manipulácie. Najmä zmenu vašich názorov na súčasnú politiku. Darmo už starí Rimania vedeli, že omen est omen – meno (názov) je znamením.
Totiž okrem tých dobre mienených receptov na uzdravenie chorej (ne)slovenskej politiky, ekonomiky a vôbec celej spoločnosti, vrátane rozvrátených vzťahov a demokracie, kde už nič neplatí,
na naratíve „zmeny“ sa priživia predovšetkým tí, ktorí tieto pocity a pud sebazáchovy siahnuť po zmene, sami spôsobili.
Farizejským zámerom použiť psychofarmakum „zmeny“ práve politikmi-vlkmi, ktorí sa podieľali na viac ako trojročnom chaose v slovenskom košiari je, aby oklamali ľudí nasadením si ovčieho rúcha a pokračovali v hodovaní pri vládnucom koryte.
Lenže ich „zmena“ zmeny sa pre normálneho zdravého človeka-voliča podobá prísloviu, keď zlodej kričí, aby chytili iného zlodeja.
A tak jedinou (ne)reálnou zmenou je marketingová zmena ich imidžu, že vlk je vlastne neškodná a dobrá ovečka, ktorá sa len náhodou ocitla v košiari so zlým baranom Igorom a zaslúži si, aby ste jej pod vplyvom volebných psychofarmák dali svoj hlas. Jednoducho preto, že aj vy ste frustrovaní.
Na fakt, že oni boli príčinou vašej frustrácie a sú a budú naďalej súčasťou problému – a teda logicky nemôžu byť jeho nápravou – slúži práve nimi ponúkané antidepresívim „Zmena“.
Marketingoví šamani dobre poznajú základnú anamnézu spoločnosti. Je totiž všeobecne známe a potvrdené prieskumami verejnej mienky, že Slováci sú nielen sklamaní z vývoja a deštrukčnej politiky súčasnej vládnucej garnitúry, ale sú aj frustrovaní a zmätení, cítiac, že musia urobiť naozaj dobré rozhodnutie vo voľbách a namixovať správnu chémiu, aby Slovensko a ich životná úroveň nepadli úplne na kolená či dokonca na hubu.
A to je živná pôda pre masívne nasadenie predvolebných psychofarmák. Nejedno z nich bude mať na obale aj v návode názov „zmena“: zmena k lepšiemu, zmenu k odbornosti, zmena od chaosu k pokoju, zmena pre ľudí… Pokiaľ ide o Slovensko, ktoré oni volajú „tátokrajina“, dosadia si za „zmenou“ akýkoľvek slogan a oblasť pôsobenia.
No pokiaľ pôjde o zahraničie, ktorému bezhranične oddane, súc poškodzujú vlastných, slúžia, tak tam nijakú „zmenu“, ani „alternatívu“ nečakajte.
Tam bude naopak tvrdá kontinuita – podriadenosti, militantného hrania sa s ohňom, prilievania oleja do nás ničiacich sankcií, plnenia cudzích záujmov – hoci by poškodzovali slovenské národno-štátnej záujmy.
Presne takto sa správajú blázni a pri predvolebných debatách sa budú aj ako blázni a schizofrenici – nielen Igor, ale aj Edo, Jaro, Boris, Veronika, Pavel, Miro, Mikuláš, Lucia (…) – správať, spoločne vinu hádzať a strach šíriť na tých druhých, ktorí by naopak chceli zmeniť ich zahraničnú servilnosť a aj ich neschopnú doterajšiu politiku.
Najlepšie pre Slovensko by preto bolo, keby farizeji-zmenári ochutnali vlastnú horkú medicínu alebo rovno dostali vo výsledku zvieraciu kazajku. Lebo kto akým mečom bojuje, takým by aj mal padnúť. Naozaj je načase urobiť zmenu zmeny. Tou základnou je – nepodliehať manipulačným technikám – držať sa vlastného, slovenského, rozumu.
Rafael Rafaj
skspravy
V novém rozhovoru se Jeffrey Sachs mimo jiné opět oprávněně obouvá do své rodné země…
Dokedy bude ešte ten vraj vyspelý Západ nabíjať zbrane na zabíjanie detí v Gaze? Medzinárodný…
Aby útočníci získali prístup k údajom obete, začali používateľom telegramu posielať správy s otázkou „Na…
VYHLÁSENIE – Rudolf Huliak, poslanec NR SR a predseda Národnej koalície. "RUDOLF HULIAK: DANKO NIE JE…
Premiér predstavil odvážnu víziu transformácie V4 na V5 a odkryl zákulisie európskej politiky dvojakého metra…
Titulná strana dnešného denníka Daily Mirror: “Kremeľ varuje Britániu: teraz ste vo vojne!” Nuž, varovali…