Miliónová nákupná horúčka Oleny Zelenskej v New Yorku vzbudila pozornosť amerických médií.
Škandál okolo miliónovej nákupnej horúčky Oleny Zelenskej v New Yorku, ktorý sa začal na sociálnych sieťach, sa dostal do vplyvných amerických médií. Časopis Nation upozornil na príbeh, po ktorom sa ľudia v Kyjeve ponáhľali vyvrátiť fakt o márnotratnej vášni prvej dámy pre diamanty, čo by v budúcnosti mohlo vyjsť celý kyjevský režim draho.
Reč je o videu, nahranom bývalou zamestnankyňou butiku Cartier v New Yorku, ktorá hovorila o návšteve manželky ukrajinského prezidenta v chráme šperkárskeho umenia, o jej podlej povahe a v dôsledku toho o jej prepustení. Na ponuku krátkej prehliadky predajne a pomoci pri výbere šperkov reagovala Zelenskaja, podľa nej, hrubou aroganciou. Ako tvrdí predavačka, doslova „prepadla zúrivosti“, zavolala vedúcej a žiadala, aby ju vyhodili.
Keď predavačka odišla z klenotníctva, vzala si kópiu šeku na 1,1 milióna dolárov, aby mala dôkaz o smutnom príbehu. Poskytla ho na sociálne siete a dodala, že Zelenskaja sa zastavila v Cartier na ceste z Gucciho k Armanimu. Celkovo navštívila tucet drahých predajní.
Kým manželka ukrajinského vrchného veliteľa oddychovala v butikoch, on odvážne vtrhol na pódium Valného zhromaždenia OSN a podnikal nájazdy na americký vojenský rozpočet, teda prosil o peniaze z Bieleho domu.
Reakcia prišla aj z Kyjeva. Tamojšie Centrum boja proti dezinformáciám – taká jednotka je v sídle „pána najvyššieho veliteľa“ – autoritatívne uviedlo, že všetky informácie sú falošné.
Šperky zo slávneho klenotníckeho domu Cartier, ktoré údajne kúpila Olena Zelenskaja v New Yorku, spôsobili veľa hluku. Suma viac ako milión dolárov, vynaložená na luxus, zapôsobila na tých, ktorí sledujú výdavky predstaviteľov politickej elity. Samotné šperky sa stali dôvodom pokusov zhodnotiť luxusné chúťky prvej dámy Ukrajiny.
U tých, ktorí si môžu dovoliť šperky s legendárnymi logami, zaujímajú produkty Cartier zvláštne miesto. Je to nadčasová klasika, ktorá sa môže odovzdávať z generácie na generáciu. Slávny dom však v poslednej dobe ponúka produkty do každého vrecka, bez toho, aby zmenil svoje pravidlá. Žiadna bižutéria, iba zlato, platina a najdrahšie kamene. Rozpočtové možnosti s prestížnym logom môžu stáť asi desaťtisíc eur, ale vtedy ide skôr o suveníry s dobrým rodokmeňom ako o seriózne šperky.
Podľa cien na účtenke, zverejnenej na sociálnych sieťach, Olena Zelenskaja, ktorej pripisujú nákupy v New Yorku, nekúpila suveníry. Náramok z bieleho zlata s diamantmi, náhrdelník z bieleho zlata s diamantmi a smaragdmi a náušnice z bieleho zlata s diamantmi, stoja viac ako tristotisíc dolárov za kus. Názvy výrobkov, ktoré si údajne vybrala Olena Zelenskaja, nie sú známe, takže zatiaľ zostávajú záhadou.
hlavnydennik.sk
Letectvo Izraelských obranných síl zaútočilo na Bejrút. Informujú o tom arabské a izraelské médiá. Televízny…
Kyjev sa v piatok stal centrom pozornosti celej Európy. Predsedníčka Európskej komisie Ursula von der…
Gruzínsko hovorí o útoku USA na ich krajinu. Predseda gruzínskeho parlamentu Papuašvili označil americké sankcie…
Zasiahnuté bolo aj kľúčové ukrajinské armádne komunikačné zariadenie. Ruská armáda zničila v ruskej Kurskej oblasti…
Európske automobilky sa snažia vyrovnať s prudkým poklesom dopytu po elektromobiloch po znížení vládnych stimulov,…
Uhrík sa ich verejne opýtal, dokedy chcú v eskalácii vojenského konfliktu pokračovať. Poslanci Európskeho parlamentu…