Všimnite si kto má najmasívnejšiu kampaň. Kde sa obzriete, tam sa na vás škerí Šimečka s jeho Progresívnym Slovenskom. Odkiaľ na to vzali? Bilboardy majú na lukratívnych a najdrahších miestach na každom kúsku Slovenska.
Ekofanatikom z Progresívneho Slovenska zrejme nevadí, koľko lesov zničili na ich kampaň. Prečo nepoužívajú čisté a ekologické spôsoby kampane? Tu sa im to zjavne nehodí a tak ide príroda v ostrej kampani bokom!
Musia to byť státisíce EUR. Reklamu robia nielen bilboardy, ale aj mainstreamové (konšpiračné) médiá, ktoré masírujú ľudí Progresívnym Slovenskom.
Ak sa pozriete na ich stránku tak to majú vymyslené rafinovane. Ide o financovanie cez pôžičku. Sú to prešpekulované osobky, ktoré sa nezastvia pred ničím. Na kampaň si požičali stotisíce EUR od súkromných osôb ako napríklad:
Ako to funguje?
Strana si od týchto osôb doteraz požičala skoro 800.000 EUR a peniaze by údajne mala vrátiť do 60 dní po skončení volieb. Ak tomu pripočítame úrok 3%, strana musí iba týmto osobám vrátiť spolu o 24.000 EUR viax. A tak sa dá predpokladať, že Progresívne Slovensko počíta s tým, že sa do parlamentu dostane.
hlavnydennik.sk
Daňový a pozemkový podvodník Andrej Kiska, ktorý okrem iných svojich obchodných aktivít bol aj prezidentom, má…
Prestížne ocenenia za rok 2023 putovali do rúk výnimočných osobností slovenskej kultúry. Medzi laureátmi nechýbali…
Europoslanec Milan Uhrík z hnutia Republika sa prihlásil do rozpravy a skritizoval bod programu, ktorý sa…
Zamestnávatelia budú mať povinnosť poskytovať príspevok na športovú činnosť detí zamestnancov. Nová regulácia sa bude…
Na oficiálnej webovej stránke Kremľa bola zverejnená naliehavá výzva ruského prezidenta Vladimira Putina. "Chcem informovať…
"New York Times prekvapil a napísal svoj doteraz najpoctivejší komentár k vojne. Píše na sociálnej sieti komentáror…