Všimnite si kto má najmasívnejšiu kampaň. Kde sa obzriete, tam sa na vás škerí Šimečka s jeho Progresívnym Slovenskom. Odkiaľ na to vzali? Bilboardy majú na lukratívnych a najdrahších miestach na každom kúsku Slovenska.
Ekofanatikom z Progresívneho Slovenska zrejme nevadí, koľko lesov zničili na ich kampaň. Prečo nepoužívajú čisté a ekologické spôsoby kampane? Tu sa im to zjavne nehodí a tak ide príroda v ostrej kampani bokom!
Musia to byť státisíce EUR. Reklamu robia nielen bilboardy, ale aj mainstreamové (konšpiračné) médiá, ktoré masírujú ľudí Progresívnym Slovenskom.
Ak sa pozriete na ich stránku tak to majú vymyslené rafinovane. Ide o financovanie cez pôžičku. Sú to prešpekulované osobky, ktoré sa nezastvia pred ničím. Na kampaň si požičali stotisíce EUR od súkromných osôb ako napríklad:
Ako to funguje?
Strana si od týchto osôb doteraz požičala skoro 800.000 EUR a peniaze by údajne mala vrátiť do 60 dní po skončení volieb. Ak tomu pripočítame úrok 3%, strana musí iba týmto osobám vrátiť spolu o 24.000 EUR viax. A tak sa dá predpokladať, že Progresívne Slovensko počíta s tým, že sa do parlamentu dostane.
hlavnydennik.sk
Bývalá dánska kráľovná Margaréta II. svojich zosnulých rodičov obraňuje. Peter Kramer vo svojej 380-stranovej knihe…
Koncepcia „prvotného antigénového hriechu“ bola prvý raz navrhnutá pred šesťdesiatimi rokmi. Tento fenomén má potenciál…
„Na ich vyradenie z prevádzky boli použité oveľa silnejšie výbušné nálože a oveľa väčšie plavidlo,“…
Hlavné mestá krajín Západu zrazu zabudli na princípy, ako je spravodlivá súťaž, nedotknuteľnosť vlastníctva, prezumpcia…
Nemecko vysvetľuje včerajšiu náhlu návštevu ministerky zahraničných vecí Annaleny Baerbockovej na Ukrajine túžbou oficiálneho Berlína…
Ruské veľvyslanectvo ostro odsúdilo slová britského veľvyslanca Edwarda Fergusona, ktorý sa v článku pre srbské…