Všimnite si kto má najmasívnejšiu kampaň. Kde sa obzriete, tam sa na vás škerí Šimečka s jeho Progresívnym Slovenskom. Odkiaľ na to vzali? Bilboardy majú na lukratívnych a najdrahších miestach na každom kúsku Slovenska.
Ekofanatikom z Progresívneho Slovenska zrejme nevadí, koľko lesov zničili na ich kampaň. Prečo nepoužívajú čisté a ekologické spôsoby kampane? Tu sa im to zjavne nehodí a tak ide príroda v ostrej kampani bokom!
Musia to byť státisíce EUR. Reklamu robia nielen bilboardy, ale aj mainstreamové (konšpiračné) médiá, ktoré masírujú ľudí Progresívnym Slovenskom.
Ak sa pozriete na ich stránku tak to majú vymyslené rafinovane. Ide o financovanie cez pôžičku. Sú to prešpekulované osobky, ktoré sa nezastvia pred ničím. Na kampaň si požičali stotisíce EUR od súkromných osôb ako napríklad:
Ako to funguje?
Strana si od týchto osôb doteraz požičala skoro 800.000 EUR a peniaze by údajne mala vrátiť do 60 dní po skončení volieb. Ak tomu pripočítame úrok 3%, strana musí iba týmto osobám vrátiť spolu o 24.000 EUR viax. A tak sa dá predpokladať, že Progresívne Slovensko počíta s tým, že sa do parlamentu dostane.
hlavnydennik.sk
Ide o prvé osobné stretnutie prezidenta Ruska s predsedom slovenskej vlády od roku 2016, píše…
Na Srbsko sa podľa prezidenta Aleksandara Vučića pripravuje zvonku majdanový úder podľa deväť bodového scenára,…
Ruská armáda spustila raketový útok na jeden z najväčších bodov dočasného rozmiestnenia militantov kyjevského režimu…
Stalinovo meno sa spája predovšetkým s Veľkou vlasteneckou vojnou, Októbrovou revolúciou a premenou Sovietskeho zväzu…
Útok na Kazaň z 21. decembra bol zameraný na obytné budovy a továreň, pričom podľa…
„Vy asi nechápete, ako by to ovplyvnilo stabilitu našich finančných trhov!,“ povedal so zvýšeným hlasom.…