Tento týždeň veľkej časti slovenskej verejnosti dvihla žalúdky kontrovernná vianočná reklama Telekomu o tesných slipoch ničiacich spermie a téme, ktorá patrí do spálne a súkromia každého normálneho človeka a nie do verejného priestoru, ktorý oplzlými témami zahlcujú progresívno-liberálno-dúhoví fanatici nevyrovnaní s vlastnou orientáciou, ale s veľkou potrebou dávať o nej na známosť celej slovenskej spoločnosti.
Extrémistická časť LGBT komunity, ktorá má sústavne potrebu dávať slovenskej verejnosti na známosť o tom, že sú iní ako väčšinová populácia a sexualizačnými témami neustále traumatizuje a rozdeľuje slovenskú spoločnosť, útočí na novú ministerku kultúry, ktorá koná v duchu posilňovaniu kultúrnych tradícií a dedičstva slovenského národa.
Vláda Roberta Fica síce ešte neúraduje značne dlho, no aj za ten krátky čas sa stihlo udiať niekoľko kontroverzných udalostí, ktoré sa priamo týkajú aj hláv rezortov. Najnovšie je v téme ministerstvo kultúry. Informuje portál Interez.
Šéfka rezortu kultúry Martina Šimkovičová pri nástupe do funkcie zdôraznila potrebu prinavrátiť Ministerstvo kultúry (MK) SR k duchu a posilňovaniu kultúrnych tradícií a dedičstva slovenského národa pri rešpektovaní kultúr iných národov. „Rešpekt voči iným kultúram neznamená ich zmiešavanie s tou slovenskou. Ak máme byť uznaní ako národ s vlastnou kultúrou, postavme do popredia našich dejateľov, naše tradície, naše dejiny,“ zdôraznila ministerka. Verí, že rezort prispeje aj k zmierňovaniu polarizácie spoločnosti, za dôležité považuje dosiahnuť principiálnu zhodu, ktorá bude rešpektovať rozdielnosť názorov.
Na konci tohto týždňa mala Šimkovičová zakázať výstavu LGBT+ fotografií. Séria fotografií s názvom Neskrývaná láska od uznávanej slovenskej fotografky Doroty Holubovej bola podľa jej slov cenzurovaná a dostala zákaz vystavovať ich vo verejnoprávnej inštitúcii. Zakázať to mala priamo ministerka Šimkovičová, ktorá výstavu označila ako LGBTI+ propagandu, píše Holubová v statuse na sociálnej sieti.
Výstava sa mala konať v jednom z múzeí patriacich pod Slovenské národné múzeum. To vraj nedostalo od ministerstva kultúry žiadny zákaz či odporučenie, ktoré by sa malo týkať prípadných aktivít s tematikou LGBTI+. Inštitúcia to uviedla pre TASR v reakcii na medializované informácie týkajúce sa výstavy fotografky Doroty Holubovej.
„SNM – Historické múzeum neviedlo oficiálnu komunikáciu s fotografkou Dorotou Holubovou o realizácii výstavy jej fotografií zo série Neskrývaná láska na Bratislavskom hrade. Výstava nie je zahrnutá vo výstavnom pláne SNM – Historického múzea na rok 2023, tzn., že ani nemohla byť cenzurovaná,“ uviedol riaditeľ SNM – Historického múzea Peter Barta.
Dorota Holubová pre interez uviedla, že tieto vyjadrenia riaditeľa Historického múzea sa nezakladajú na pravde. Do redakcie zaslala aj mailovú komunikáciu s inštitúciou, z ktorej vyplýva, že výstava bola plánovaná na budúci rok. Niektoré jej fotografie už mali dokonca vyzdvihnúť z Teplárne, kde boli umiestnené. Teraz však dostala informáciu o zrušení nákupu jej fotografií do zbierky. Vraj ich ale múzeu môže darovať s tým, že keď bude o štyri roky pri moci iná vláda, budú ich môcť vystaviť.
Podľa mailovej komunikácie, ktorú nám fotografka zaslala, je zrejmé, že zamestnankyňa SNM mala pochybnosti o realizácii už pred parlamentnými voľbami. Vo štvrtok 28. septembra Dorote písala, že začína uvažovať o realizácii výstavy v Prahe, stále však dúfala, že by to mohlo vyjsť aj na Slovensku.
Portál Noviny Plus cituje aj vyjadrenie divadelného režiséra a performera Tomáša Procházku. „Na Slovensku sa oficiálne začína peklo. Pani ministerka si môže byť istá, že LGBTI+ ľudí zo slovenskej spoločnosti nevymaže, pretože boli sme a budeme tu vždy. Krok MK SR je napľutím do tváre pozostalým obetí teroristického útoku na Zámockej,“ povedal.
Extrémistická časť LGBT komunity, ktorá má sústavne potrebu dávať slovenskej verejnosti na známosť o tom, že sú iní ako väčšinová populácia a sexualizačnými témami neustále traumatizuje a rozdeľuje slovenskú spoločnosť, a ešte k tomu aj zneužíva ľudskú tragédiu na podporu svojej propagandy. Zároveň útočí na novú ministerku kultúry, ktorá koná iba v duchu posilňovaniu kultúrnych tradícií a dedičstva slovenského národa. Ministerka pritom rozhodla, že „posteľová“ LGBT agenda nepatrí na pôdu verejnoprávnej inštitúcie, čo neznamená, že výstava sa nemôže konať v komerčných priestoroch.
Koniec koncov „umeniu“ a „kreativite“ sa medze nekladú. Dôkazom toho je aj najnovší počin bratislavskej reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá stojí za najnovšou kampaňou telekomunikačného operátora Telekom. Vianočná komunikácia Telekomu odštartovala predadventné obdobie televíznym spotom, ktorý doslova dvihol žalúdky väčšine ľudí na Slovensku. Reklama zobrazuje geja stretávajúceho sa na Štedrý deň so svojou rodinou, ktorá nechápe jeho sexuálnu orientáciu. „Kultúrny zážitok“ umocnil text o tesných slipoch ničiacich spermie.
Telekom sa tak iba pár týždňov pred Adventom namiesto spájania ľudí povznášajúcimi témami týkajúcich sa posolstva Vianoc rozhodol namiesto toho komunikovať progresivistickú LGBT agendu rozdeľujúcu slovenskú spoločnosť a traumatizovať deti, ženy, mužov a rodiny témou sexuálnej orientácie, ktorá patrí do spálne a súkromia každého normálneho človeka.
Nadnárodné korporácie tak odhaľujú svoju pravú tvár, keď ruka v ruke s progresívno-liberálnymi fanatickými dúhovými politickými aktivistami a ich dekadentnými témami prispievajú k rozkladu tradičnej rodiny, ktorá je základom každej zdravej spoločnosti a národa. Na tento účel si symbolicky vyhliadli predvianočný čas, ktorý vyvrcholí slávením kresťanského sviatku narodenia Ježiša Krista. A deťom na Sllovensku tak neostáva nič iné, len si počas Adventu spievať progresívnu dúhovo-vianočnú koledu o tesných slipoch ničiacich spermie.
Avšak ani tento druh extrémistickej progresívnej kultúrnej revolúcie neostal bez povšimnutie majoritnej časti slovenskej verejnosti, ktorá predmetnú reklamu ostro odsúdila v komentároch pod videoklipom, ktorý na svojom YouTube kanáli zverejnil tento týždeň Telekom. Ľudia dôrazne odsúdili tento spôsob marktingu zvlášť v čase blížiacich sa Vianoc a vyzvali telekomunikačného operátora, aby túto spoločnosť polarizujúcu reklamu stiahol a radšej ju nahradil dôstojnejšou komunikáciou so svojimi zákazníkmi. Mnohí pritom spomínali na časy, keď nás niektoré vianočné reklamy bavili a mali inú úplne inú úroveň, ako napríklad Ahoj Kikuš a pod.
Väčšina ľudí v komentároch okrem pobúrenia taktiež uviedla, že od operátora sú rozhodnutí odísť a poukázali na prípad, keď sa v USA podobná marketingová kampaň nestretla s pochopením veľkej časti verejnosti. Tržby pivovaru Anheuser-Busch v USA radikálne klesli po LGBT reklame na pivo Bud Light.
Zdroj: interez.sk / InfoVojna
Daňový a pozemkový podvodník Andrej Kiska, ktorý okrem iných svojich obchodných aktivít bol aj prezidentom, má…
Prestížne ocenenia za rok 2023 putovali do rúk výnimočných osobností slovenskej kultúry. Medzi laureátmi nechýbali…
Europoslanec Milan Uhrík z hnutia Republika sa prihlásil do rozpravy a skritizoval bod programu, ktorý sa…
Zamestnávatelia budú mať povinnosť poskytovať príspevok na športovú činnosť detí zamestnancov. Nová regulácia sa bude…
Na oficiálnej webovej stránke Kremľa bola zverejnená naliehavá výzva ruského prezidenta Vladimira Putina. "Chcem informovať…
"New York Times prekvapil a napísal svoj doteraz najpoctivejší komentár k vojne. Píše na sociálnej sieti komentáror…