Snáď mi čitateľ prepáči túto anglickú slovnú hračku a o vždyzelených-nikdy-zelených veciach a o lodi, ktorá zablokovala Suezský prieplav. Loď Ever Given patrí firme Evergreen Transport, ktorá je zas členom Evergreen Group na Tchajwane, ale zaujímavé je, že existovala letecká spoločnosť s podobným menom, ktorá de facto patrila CIA a je tu možnosť, že aj Evergreen group je zapletená do podobných špinavostí. A to znamená, že sa o tej lodi ešte dozvieme zaujímavé veci a mnohým bude od žalúdka zle.
Málokto vie, že pred prechodom cez Suezský prieplav sa na loď dostane lodivod, ktorý prevedie loď cez prieplav a ten lodivod nakreslil na mapu penis, ale mňa skôr zaujíma, kde je ten lodivod. Žeby bol zabitý v tom vlakovom nešťastí, ktorý sa udial v Egypte pár dní po zablokovaní, aby sa zbavili nepríjemného svedka? To neviem povedať, ale viem, že kamión v Číne s kontajnerom Everegreen zablokoval diaľnicu.
Tak to znamená niekoľko vecí. Prvá vec je, že zablokovaný prieplav je dielom anglo-amerického močiara s centrálou v Londýne s cieľom pritlačiť Európu ekonomicky k stene, a to sa im aj podarí. Lenže vyjde im to pekne draho, lebo Rusko začalo pretláčať Arktídu ako alternatívu, začali pretláčať Koridor Sever-Juh (Rusko-Irán-Čína), Čína a Irán sa dohodli na spolupráci, vynorenie troch ruských ponoriek v Arktíde (majú nadzvukové rakety s doletom asi 2500 km) a pár dní pred týmto Lavrov rozprával o opustení US$ v obchodoch Číny a Ruska (ergo povedal, že by sa mali vykašlať na US$ vo vlastnom záujme). Skrátka Európu preorientovali na Rusko a primäli európske krajiny opustiť EÚ a Bruselský diktát. To ale znamená, že sa ukončuje Pax American/Pax Britannica. Čo ukazuje na to, že skutočným mozgom za touto operáciou je globálne zákulisia (GP), ktoré im podsunulo túto myšlienku t.j. zneužilo to, že močiar si predstavuje riadenie ako „nasadnem do auta, auto urobí brr-brr a som v cieli“ t.j. majú neadekvátne predstavy.
Problém je to, že GP to mohol veľmi ľahko prestreliť a veci naznačujú, že aj prestrelil a v podstate rozsah škôd, ktoré spôsobilo zablokovanie Suezského prieplavu predčí aj ich očakávania. A dôvod kvôli čomu to im môže vyjsť pekne draho je to, že tým v podstate odstrelili bankový systém a aby som to vysvetlil musím pripomenúť finančnú krízu v Juhovýchodnej Ázií z roku 1997. Tá kríza bola spôsobená platobnou neschopnosťou, ak si dobre pamätám, požičovne bicyklov (proste malá firma), ktorá prerástla do masívnej finančnej krízy vďaka prepojeniu bankových domov. A to sa môže zopakovať aj v Taliansku. Totiž Taliansko nielen bolo najťažšie zasiahnuté covid cirkusom (kopa mŕtvych), ale aj ich banky sú plné zlých dlhov a finančnej situácii nepomohlo ani to, že bola uzavretá ekonomika. Skrátka, bude tu viacero bánk, ktoré budú potrebovať štátnu výpomoc ako svojho času Banca Monte dei Paschi di Siena, ale teraz pomoc od Talianskej vlády či ECB nebude stačiť. A preto hovorím, že veľa bánk nedovoľuje krach svojich klientov a to dopady zablokovania Suezského prieplavu zmenia. Ja tipujem, že do celej schémy sú zapletené banky z Janova a Benátok resp. banky, ktoré tam boli založené, alebo boli založené Janovčanmi a Benátčanmi. Takže odstrel talianskeho bankového systému v podstate odstrelí tak globálny bankový systém, ako aj US$ a na to naviazané kontrolné/riadiace mechanizmy, ktoré využíva aj GP. A všetci si dokážu domyslieť, čo to bude znamenať pre nás.
S pozdravom
Oracle 911
Zdroj: https://oracle911blog.wordpress.com/
V novém rozhovoru se Jeffrey Sachs mimo jiné opět oprávněně obouvá do své rodné země…
Dokedy bude ešte ten vraj vyspelý Západ nabíjať zbrane na zabíjanie detí v Gaze? Medzinárodný…
Aby útočníci získali prístup k údajom obete, začali používateľom telegramu posielať správy s otázkou „Na…
VYHLÁSENIE – Rudolf Huliak, poslanec NR SR a predseda Národnej koalície. "RUDOLF HULIAK: DANKO NIE JE…
Premiér predstavil odvážnu víziu transformácie V4 na V5 a odkryl zákulisie európskej politiky dvojakého metra…
Titulná strana dnešného denníka Daily Mirror: “Kremeľ varuje Britániu: teraz ste vo vojne!” Nuž, varovali…