Môj výskumný tím v súčasnosti monitoruje online politický obsah, ktorý sa posiela voličom v štátoch swingu, prostredníctvom viac ako 2 500 počítačov, ktoré vlastní politicky rôznorodá skupina registrovaných voličov (našich „agentov v teréne“) a sme znepokojení tým, čo vidíme, píše Robert Epstein, Ph.D., vedúci výskumný psychológ v Americkom inštitúte pre výskum správania a technológie.
Zhromažďujeme a analyzujeme výsledky vyhľadávania vo vyhľadávačoch Google a Bing, správy zobrazené na domovskej stránke Google, automatické prehrávanie videí navrhnutých na YouTube, tweety odoslané používateľom spoločnosťou Twitter (na rozdiel od tweetov odoslaných inými používateľmi), potlačenie e-mailov na Gmail a ďalšie.
Doteraz sme zachovali viac ako 1,9 milióna „efemérnych zážitkov“ – vystavenie krátkodobému obsahu, ktorý ovplyvňuje ľudí a potom zmizne bez zanechania stopy – ktoré Google a ďalšie spoločnosti dokážu využiť na zmenu názorov a volebných preferencií, a očakávame do volebného dňa získali viac ako 2,5 milióna. V e-mailoch, ktoré unikli z Google do The Wall Street Journal v roku 2018, zamestnanci spoločnosti Google (tak sa nazývajú) diskutovali o tom, ako by mohli využiť „prchavé skúsenosti“ na zmenu názorov ľudí na Trumpov zákaz cestovania.
Spoločnosť neskôr poprela, že by bol tento plán niekedy implementovaný, ale unikol obsah (vrátane viacerých čiernych zoznamov) a prekvapujúce odhalenia Tristana Harrisa, Zacha Vorhiesa a ďalších informátorov ukazujú, že
Google je skutočne pripravený prerobiť svet na svoj vlastný obraz.
Ako uviedla finančná riaditeľka spoločnosti, Ruth Porat, vo videu z 11. novembra 2016 , ktoré uniklo v roku 2018, „využijeme veľkú silu, zdroje a dosah, ktoré máme“ na presadzovanie hodnôt Google.
Od začiatku roku 2016 môj tím vyvíja a zdokonaľuje monitorovacie systémy typu Neilsen, ktoré nám umožňujú robiť spoločnosti Google-and-the-Gang to, čo oni robia nám a našim deťom 24 hodín denne, 7 dní v týždni: sledovať ich aktivitu a konkrétne, zachovať ten veľmi nebezpečný a presvedčivý efemérny obsah.
Od roku 2013 vykonávam prísne kontrolované experimenty , aby som kvantifikoval, aký presvedčivý môže byť tento druh obsahu.
Doteraz som identifikoval asi tucet nových foriem online manipulácie , ktoré využívajú efemérne skúsenosti, a takmer všetky tieto techniky kontroluje výlučne Google a v menšej miere aj iné technologické spoločnosti.
Tieto nové formy vplyvu sú ohromujúce svojím vplyvom. Výsledky vyhľadávania, ktoré uprednostňujú jedného kandidáta (inými slovami, vedú ľudí, ktorí kliknú na vysoko hodnotené výsledky na webové stránky, ktoré daného kandidáta oslavujú), môžu po jedinom vyhľadávaní posunúť volebné preferencie nerozhodnutých voličov v niektorých demografických skupinách až o 80 percent.
Starostlivo vytvorené návrhy vyhľadávania, ktoré na vás blikajú počas zadávania hľadaného výrazu, môžu zmeniť rozdelenie nerozhodnutých voličov v pomere 50:50 na rozdelenie v pomere 90:10, pričom nikto nevie, že boli zmanipulovaní.
Jediná interakcia otázok a odpovedí na digitálnom osobnom asistentovi môže posunúť volebné preferencie nerozhodnutých voličov o viac ako 40 percent .
V roku 2020 nám 1,5 milióna efemérnych skúseností, ktoré sme agregovali z počítačov našich 1 735 agentov v teréne, ukázalo
manipulácie, ktoré teoreticky stačili na to, aby sme posunuli viac ako šesť miliónov hlasov Joeovi Bidenovi (ktorého som podporoval) – opäť bez toho, aby to ľudia vedeli, že boli manipulovaní.
Medzi ďalšie zistenia: Google posielal viac pripomienok k voľbám liberálom a umierneným ako konzervatívcom; to je drzá a silná manipulácia, ktorá by zostala úplne neodhalená, pokiaľ by ju niekto nemonitoroval.
Naše predbežné analýzy údajov, ktoré sme doteraz zhromaždili v roku 2022, sú rovnako znepokojujúce. V štátoch swing, a najmä vo Wisconsine, Arizone a na Floride, nachádzame vysokú úroveň liberálnej zaujatosti vo výsledkoch vyhľadávania Google, ale nie vo výsledkoch vyhľadávania na Bing (rovnaký vzor, ktorý sme našli pri každých voľbách od roku 2016).
V niekoľkých štátoch swingu pochádza 92 percent videí s automatickým prehrávaním, ktoré sa posielajú používateľom YouTube, z liberálnych zdrojov správ (YouTube je vo vlastníctve spoločnosti Google).
Ak Google neustúpi, v samotný deň volieb presunie státisíce hlasov pomocou týchto drzých cielených pripomienok hlasovania – a my ich pri tom prichytíme.
To ma privádza k prekvapivo nádejným správam. Tesne pred prezidentskými voľbami 3. novembra 2020 ma tak znepokojila extrémna zaujatosť, ktorú sme videli v našich údajoch, že som sa rozhodol zverejniť.
Ebony Bowden z New York Post napísal silný príbeh o zmanipulovaní volieb, ktorý sa mohol dostať na titulnú stranu, ale 30. októbra, po telefonáte medzi redaktorom a predstaviteľom spoločnosti Google, bol článok zabitý – nepochybne preto, že Post bol získava 45 percent svojej online návštevnosti od príslušnej spoločnosti.
5. novembra však traja americkí senátori poslali zastrašujúci listgenerálnemu riaditeľovi Google, v ktorom zhrnuli moje predbežné zistenia, a spoločnosť okamžite vypla všetky manipulácie v pretekoch do senátu v Georgii.
Tieto preteky sme monitorovali prostredníctvom viac ako tisícky počítačov, ktoré vlastnila rôznorodá a nezistiteľná skupina skutočných voličov v Georgii, a ani jeden nedostal pripomenutie o účasti na voľbách.
Ešte pozoruhodnejšie je, že politická zaujatosť vo výsledkoch vyhľadávania Google klesla na nulu . Myslel som si, že takýto výkon by bol nemožný, ale Vorhies vysvetlil, že Google dokáže zapnúť a vypnúť skreslenie „ako prepnutie vypínača svetla“.
Upozornil ma aj na uniknuté firemné dokumenty, ako napríklad príručku k firemnému softvéru Twiddler , ktorá sa používa na „prehodnotenie“ výsledkov vyhľadávania.
Zmení článok, ktorý práve čítate, chod dejín? Spôsobí to, že Google v našich strednodobých voľbách zloží svoj digitálny palec z váh? Čokoľvek sa pán Pichai, jej generálny riaditeľ, rozhodne urobiť, budeme vedieť a zachováme dôkazy.
A tentoraz budeme pokračovať v rozširovaní monitorovacieho systému a budeme monitorovať obsah smerujúci nielen k voličom, ale aj k americkým deťom. Koncom roku 2023 budeme mať na svojom mieste digitálny štít – panel viac ako 20 000 agentov v teréne vo všetkých 50 štátoch – a zahanbíme Big Tech, aby sa na mnoho nasledujúcich rokov vyhýbal našim voľbám a našim deťom.
Robert Epstein, Ph.D.
O autorovi: Robert Epstein, Ph.D. bývalý šéfredaktor časopisu Psychology Today, je vedúcim výskumným psychológom v Americkom inštitúte pre výskum správania a technológie. Ph.D. z Harvardskej univerzity vydal 15 kníh a viac ako 300 článkov o AI a iných témach. Jeho svedectvo Kongresu z roku 2019 o hrozbe demokracie Big Tech je dostupné na https://EpsteinTestimony.com . Viac o jeho výskume online vplyvu sa dozviete na https://MyGoogleResearch.com .
Pôvodným zdrojom tohto článku je Daily Caller
skspravy
V novém rozhovoru se Jeffrey Sachs mimo jiné opět oprávněně obouvá do své rodné země…
Dokedy bude ešte ten vraj vyspelý Západ nabíjať zbrane na zabíjanie detí v Gaze? Medzinárodný…
Aby útočníci získali prístup k údajom obete, začali používateľom telegramu posielať správy s otázkou „Na…
VYHLÁSENIE – Rudolf Huliak, poslanec NR SR a predseda Národnej koalície. "RUDOLF HULIAK: DANKO NIE JE…
Premiér predstavil odvážnu víziu transformácie V4 na V5 a odkryl zákulisie európskej politiky dvojakého metra…
Titulná strana dnešného denníka Daily Mirror: “Kremeľ varuje Britániu: teraz ste vo vojne!” Nuž, varovali…